Ermeni Oğuz

Posted by her boku bilen adam | Posted in , , | Posted on 17:36

Öğlen okudum haberi.Trabzonspor taraftarları son haftalarda hakem kararlarından zarar gördükleri sebebiyle Merkez Hakem Komitesi Başkanı Oğuz Sarvan'ı protesto etmek için soluğu futbol federasyonu binasının önünde alır.
Protesto sırasında attıkları sloganlar ise şunlar :

Oğuz Sarvan istifa (evet bunda bir şey yok)

Şampiyon olmamız engellenemez (Evet bunda da bir şey yok)

"Ermeni Oğuz'a Trabzon'da soykırım"..

Haydi buyur burdan yak!!!

Bu sloganın yanında bir de "Yasinler'le çıktık yola,O GÜNler de çok yakında" pankartı açmışlar.
Gerçi haberde bu pankartı hemen indirdikleri söyleniyor ama böyle bi pankartın hazırlanması asıl önemli olan.

Bu öyle bir zihniyet ki Ermeni,Yunan lafı,onlar için hakaret anlamına geliyor."Ermeni Oğuz" diye tepkisini dile getiriyor.Küfür yerine bir ırkın bir toplumun adını kullanıyor.Şimdi bir Ermeni bana bu fotoğrafla gelse,ben ona elimde tarihi belge olsa dahi nasıl ispat edeyim Ermeni Soykırımı diye bir şeyin olmadıgını."İşte böyle bir toplumsunuz siz" dese bana ben nasıl savunacagım ona karşı kendi ulusumu,kültürümü.Nasıl anlatacagım ben ona Mevlana'yı Yunus Emre'yi.


Yasinlerle çıktık,Ogünler de çok yakında.
Çocuk yaştaki bir katili kendine örnek almış,onu kahramanlık sıfatına eriştirmiş bir topluluk.
Bu pankartı duyunca aklım Rakel Dink'in eşi Hrant Dink'in cenazesinde söyledigi sözler geldi




"Katil 17 yaşında olsun 27 yaşında olsun bir zamanlar onun da bir bebek olduğunu biliyorum. bir bebeği bir katile dönüştüren karanlık süreç sorgulanmalıdır."







Bu sözlere bakarken geçen yılki Adana Demirspor - Trabzonspor maçından bir habere denk geldim.Ümitlendim biraz da olsa.
Malum geçen yıl bazı Trabzonspor taraftarları arasında Beyaz Bere modası vardı.Buna ve bu zihniyete Adana Demirspor taraftarları bir pankartla cevap vermiş.Malesef o pankartı bulamadım ama Adana Demirspor'u saygıyla selamlıyor ve bundan sonra her maçında gönülden destekliyorum.
Pankarttaki yazı ise şu :


" Ogün'ler sizinse, yarınlar bizimdir "

Hemen yarından itibaren Dilber Hala gibi konuşup,Adanalı dizisinin tüm bölümlerini indiriyorum.

Comments (4)

söylediklerinizin ne trabzonla ne trabzonsporla hiçbir alakası yoktur, keşke gelip trabzonda vakit geçirseniz ne kadar farklı bir kent olduğunu anlardınız. Ne beyaz bere modası nede bu pankart olayı yaşanmamıştır, ben bizzat kendim şahidim, ama öyle gösterilmek isteniyor.

ilk olarak ben trabzonlular şöyledir böyledir demedim sevgili topsy kretts.Bu yazıda adı gecen insanların da bu eylemleri gerçekleştirdiklerini gunlerce gazetelr televizonlar yazdı bizlere gösterdi.
ayrıca dediğiniz gibi bunlar yaşanmamış ola bile bu zihniyette olan insanların olmadıgını iddia edebilir miyiz.
bu insanlar mevcut ülkemizde,trabzonda da var,sivasta da izmirde de.
ayrıca planlarım arasında trabzona gitmek var.görmek istiyorum güzel bir yer oldugunu da biliyorum.
sevgiler

hocam beni o planlara davet etmezmisin ..teşekkür ederim..ayrıca şampiyon olmamız engellenemez lafına niye dicek bişeyın yok anlamadım...

eline sağlık hbba. kısa öz olmuş.