Bahreyn - Trinidad & Tobago

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 03:03

*Bir futbol yazısı değildir!!!
16 Kasım 2005 günü 2006 Dünya Kupası'na katılacak son takım belirlenecekti.
31 takım tamamlanmış Asya grubundan Bahreyn, Concacaf'dan ise Trinidad Tobago baraj maçı oynamaya hak kazanmıştı. Özellikle Araplar Almanya'daki Dünya Kupası'na katılmayı çok istiyorlardı. Trinidad&Tobago ise kendi halinde küçük bir ülkeydi ve eğer kupaya kalmayı başarabilirlerse büyük iş başarmış olacaklardı.
Trinidad&Tobago'nun futbol adına aşina olduğumuz tek ismi Dwight Yorke'du. Bahreyn ise tamamen uzaktı bize. Sonuç olarak bu iki takımdan biri Almanya'da olacaktı.

Trinidad&Tobago'da yapılan ilk maç 1-1 bitmiş ve iş Bahreyn'e kalmıştı.


Şimdi peki ben bu kimsenin hatırlamadığı saçmasapan maçı niye yazıyorum ?

Efendim o 16 Kasım'dan bir önceki akşam ,ben, kardeşim ve yakın bir arkadaşımız cebimizdeki son paralarla bahis oynamaya karar vermiştik. Tüm oynanacak maçları çıkarmış, analizler yapmış kafa yormuş ve sonunda 7 maç belirledik ve ertesi gün kuponu yatırıp maçları beklemeye başladık. Maçlar teker teker bitiyor aralarında 2 tane de beraberliğin olduğu kuponumuzda adım adım mutlu sona doğru yaklaşıyorduk.

Artık sadece Bahreyn-Trinidad&Tobago maçı kalmıştı.

Deplasmanda 1-1 berabere kalan ve rakibini elinden kaçıran Bahreyn'in kendi evinde, 50bin Arabın desteği ile Tobago'yu geçip Dünya Kupası'na katılacağına güvendiğimiz için uyduda Arap kanallarını gezip maçı yayınlayan kanal aramaya başladık ve maçın 60.dakikasından itibaren bir kanal bulduk. Sol üstte gördüğümüz 1-0 skoruyla da adeta içimize su serpilmişti.

Maç böyle biterse bizim için pek de azımsanmayacak miktarda bir para kaldıracaktık. Maçın sonlarına doğru galip olan Bahreyn baskısını iyice artırdı. Bahreyn bastırıyor, Tobago kalesi adeta abluka altına alınıyor, 50bin hacı "Allah Allah" dedikçe Arap spiker de coşuyor, toplar direkten dönüyor biz ise ekran başında "ya allahhhh,yaa selaammmm" diyorduk Arap spikerle birlikte.

Derken maç bitti ve bizim evde zafer dansı başladı. Fakat birden bir gariplik oldu. Maçın bitiş düdüğü ile kırmızı formalı Araplar kendilerini yere bırakırken, beyaz formalı Tobagolular elleri havada zıplayıp dans etmeye başladılar.

Bizler şaşkın şekilde birbirimize bakarken benim kafamın üstünde bir ampul beliriverdi.


Maç Bahreyn'deydi....Seyrettiğimiz Arap kanalıydı......Üstteki skor da 1-0'dı......Arapça sağdan sola doğru yazılıyordu...

Comments (6)

mahmutu düşünemiyorum o anda:)hahahaha ayağım ayağım

Bu yorum yazar tarafından silindi.

arapçanın azizliğine uğramışsın kardeşim. geçmiş olsun. :)

bu arada o kimsenin hatırlamadığı dediğin maçı ben gayet net hatırlıyorum. baraj maçıydı. şu anki polonya milli takımı teknik direktörü (aynı zamanda eski istanbulspor teknik direktörüdür) leo beenhakker'in trinidad tobago'ya yaşattığı en büyük sportif başarılardan birisiydi. aynı gün yalnız türkiye-isviçre maçı da vardı bilmiş olun.

doğru söylüyorsun Gennaro,sen söyleyince hatırladım ben de.tüm baraj maçları o gündü.
sağol düzelttiğin için.

Beenhaker enteresan bir adamdır zaten Hiddink etkisi yaratır gittği takımda.
Cem Uzan İstanbulspor'unda görev almıştı hatırlıyorum.Sergen'in oynadıgı dönemde.İki tane de Hollandalı oyuncu getirmişti.Biri Van Vossen'di de diğerini hatırlayamıyorum şu an.

güzel hikaye de netten livescore a bakmayı deneseydiniz iyi olurmuş sanki :)

Dikkat.

Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam
etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu

e-postayi basvurun.
Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz:
(finance_institute2015@outlook.com)

Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle
kredi veriyor

(1) Tam adi: ....................
(2) Kredi Tutari: ...............
(3) Kredi Süre: ..............
Dogum (4) Tarih: .................
(5) Cinsiyet: .........................
(6) Medeni Hali: ...............
(7) Ülke:
(8) Devlet: .....................
(9) Ev adresi: .........
(10) Ofis adresi: .........
Kredinin (11) Amaç:
(12) E-posta adresi:
(13) Telefon numarasi: ...........
(14) Faks numarasi: .............

Web Luis