Bak Ferhat, Sana İki Çift Lafım Var

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 05:02




Koskoca doktor adamsın. Paran var, pulun var, her şeyin var. Binlerce kişi alıyor kasetlerini, onlarca hasta yatıyor hastahanene.Yakışır mı sana "We Will Rock You" söylemek, yakışır mı bunca günahsızı, çoluğu çocuğu bunu dinlemeye mahkum etmek, yakışır mı Freddie Mercury ağbimizin kemiklerini sızlatmak, Erkin Koray ustayı buna alet etmek.

Ama nasıl yakışmaz!!!

Sen değil misin koskoca Barış Manço'nun, Sezen Aksu'nun şarkılarına bile acımayan, Mihriban türküsünü bile tekno hale getirip söyleyen.

Anlamıyor musun Ferat, tüm şarkıların içine sıçıyorsun!!!

Ama ben boşuna konuşuyorum. Müzikten, kaliteden anlamayan adama bir şeyleri anlatmaya çalışıyorum.

HIH!!

Sen büyük doktor, şarkıcı, tenor, kasetler,cdler sahibi Ferat bey.

Sen mi büyüksün?

Hayır ben büyüğüm, BEN, Her Boku Bilen Adam.

Sen benim yanımda bir hiçsin, anlıyor musun, bir hiç. Gözümde pul kadar bile değerin yok. Ama şunu iyi bil, ne bana ne de sevdiklerime hiç birşey katamayacaksın, dinletemeyeceksin, sevdiremeyeceksin, mağlup edemeyeceksin bizi. Çünkü biz şarkıları senin içine ettiğin boktan halleriyle değil, orjinal halleriyle seviyoruz. Bizler müziği seviyoruz. Bizler müzikseverleriz. Bizler kaliteli müzikseverleriz. Bunu yıkmaya senin gücün yeter mi sanıyorsun!!!

Dokunma artık şarkılarıma!!  

Dokunma türkülerime!!  

Dokunma Freddie'me!!  

Dokunma Sezen'ime!!

Eğer onların bir şarkısının daha içine edersen BEN, ömründe bir karıncayı bile incitmemis olan ben, Her Boku Bilen Adam, hiç düşünmeden çeker vururum seni. 

Anlıyor musun. 

Vururum ve dönüp arkama bakmam bile....

Comments (23)

oy oy oy!
o zurna nedir yahu???

bütün alkışlarım seninllee

süper olmuş ellerine sağlık. Link de verelim tam olsun :).

http://www.youtube.com/watch?v=ZUkXwPKjYnI

Ben anlamıyorum, anlayamıyorum. Tanıdığım 1000 kişiden 1000'i bu adamdan nefret ediyor. Peki bu adam kime söylüyor, kim para kazandırıyor buna? Bir akıl hocası yok mudur bu adamın, kulis arkasında hocam kimse sevmiyor sen, gel bırak bu işleri diyen? Kusarım, kusacağım...

yalnız tipe gel:))

videoyu izlemedim,izlemek istemedim başıma iş açmamak için.

hani şefik subaşı kendinden bezmiş şekilde "gonuşmashaa" diyo ya iç çekerek,aynı mod:)

Benim gördüğüm kadınlar bayılıyo bu adama
albümünü alan bile var bunların içinde :)

Peki ya Münir Özkul'un güzelliği?Ah bu güzelliği?Tamam ben de istemiyorum eskiler güzeldir klişesine düşmek ama baksanıza sefil,yüzeysel,içtenlikten yoksun hayatlarımıza?Ama şimdi eller vicdanlara;bize bir Münir Özkul kasketinin,bir Adile Naşit gülüşünün içtenliği lazım değil mi yani?Hadi izleyelim.(Bir de ben bu sahnede hep ağlarım yahu. Bak yine.)Çok cici bu arada, sağol =)

kesinlikle kulaklara zarar. vakti zamanında kurduğum facebook grubu da ona öfke kusanlarla dolu.. http://www.facebook.com/group.php?gid=10130722692

Şu şarkıyı da söylemiş ya, ben de duydum ya, hay allah ne yapsın bu adamı be! Mahvetmiş ulan efsane şarkıyı.

Bu arada Yaşar Usta'nın sahnesini bana tekrar izlettiğin için teşekkür ederim. O şarkı ne kadar efsaneyse bu sahne de o kadar efsanedir :)

Bu sayfadaki bu yorumu okuyarak bir boku öğrenirse belki her şeyi boklamaktan vazgeçer diye düşünüyorum amaaaaa.......

Freddie Mercury ağbimizin sızlayan bütün kemiklerinin -özellikle uzun ve kalın olanlarının- ferhat göçerin deliklerini doldurmasını temenni ediyorum....herboku bilen adam bana bunu sağlayabilir misin?...

Bence sadece ağzına iki pamuk tıkasak sorun hallolur.
yani freddie ile kesinlikle temas etmemeli bu adam hiç bir şekilde.

öncelikle itiraf edeyim annem bu adamı beğenen kitle içindedir maalesef

yalnız ben ilk önce anlayamadım bu videonun ne olduğunu, asım can gündüz falan bekliyorum hala

ulan Freddie Mercury yaşıyor olsa bunu görüp ben bunun içinde olduğu erkek cinsinden hoşlanmıyorum artık hetero oluyorum doğru yolu buldum derdi

şaka mısın lan

Flying Dutchman,

vallahi beğenmeyenler azınlık zaten.bir de doktor ya bu arkadaş,teyzeler amcalar falan sever doktor adamları.ordan da kazanıyor.
sen de annenin bir şekilde beynini yıkamaya çalış hocam.vallahi akıllara zarar bu adam.

bu arada Flying Dutchman de okuyorsa beni hakikaten meşhur oldum blog aleminde demektir.(yalaka mod)

şaka bir yana futbol blogları içinde apayrıdır yerin.saygılar ve teşekkürler.

'Biri bana gelsin' bu programın adı diğmi? Ferat her ağzını açtığında bana geliyolar zaten..!

evet programın adı biri bana gelsin de ben yorumdan çok nickine kilitlendim "her boku bilen kadın" ???

şaka mı bu ?

Aaa.. Bunun kadını da çıkmış!

Selena karakterinin Bohemian Rhapsody diyip büyü bozduğu bir ülke burası, orgazm etkisi yaratacak bir parçanın ele, ayağa düşme durumları pek alışılagelmiş bir durum.

Şahsen ben bu adamın Bohemian Rhapsody için de aynı şeyi yapıp Freddie abimize altın vuruş yapma ihtimali için heyecanlıyım. Yaparsa dinlerim; ağlar mıyım güler miyim bilemiyorum. Bismillah nihayetinde.

git ameliyat mameliyat yap ne işin var yavşak

Eğer finansal ihtiyaçlarını çözmek için bir acil kredi ihtiyacınız var mı? Biz 5,000.00 den 250.000.000,00 Max değişen krediler sunuyoruz, biz, güvenilir, etkin, hızlı ve dinamik, hiçbir kredi kontrolleri ve burada tüm dönemlerinde% 100 garantili dış krediler sunuyoruz. Eğer ilgileniyorsanız Biz de Euro bir kredi sorunu, tüm kredilerin sterlin ve dolar döviz oranı% 2'dir aşağıdaki bilgileri josedennison007@gmail.com.with Via bize geri almak: Adınız: Ülke: Şehir: Adres: gerekli miktar zaman süresi: Yaş: Cinsiyet: Meslek: yok Telefon: Teşekkür ederim. Mr.jose

Dikkat.

Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam
etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu

e-postayi basvurun.
Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz:
(finance_institute2015@outlook.com)

Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle
kredi veriyor

(1) Tam adi: ....................
(2) Kredi Tutari: ...............
(3) Kredi Süre: ..............
Dogum (4) Tarih: .................
(5) Cinsiyet: .........................
(6) Medeni Hali: ...............
(7) Ülke:
(8) Devlet: .....................
(9) Ev adresi: .........
(10) Ofis adresi: .........
Kredinin (11) Amaç:
(12) E-posta adresi:
(13) Telefon numarasi: ...........
(14) Faks numarasi: .............

Web Luis