Jenerik

Posted by her boku bilen adam | Posted in , , | Posted on 17:42

Bazıları için filmin bitişindeki gereksiz yazılardır jenerik.Daha bitişini bile izlemeden kalkıp terkederler sinemayı.Oldum olası filme ve filmde emeği geçenlere saygısızlık olarak gelmiştir bana,bu hareket.Filmin kapanış jeneriğini sonuna kadar beklerim o yüzden.Çoğu zaman "ayağını çek de geçelim film bitti daha ne bekliyon lavuk" dercesine bakışlara maruz kalsam da inadına kalırım en sona.Bazen de küçük sürprizlerle karşılaşırım ve bunu yönetmenin,sinemada filmin sonuna kadar bekleyenlere bir ödül olarak verdiğini düşünürüm.Çocukça biliyorum ama öyle işte.



Bazı zamanlar filmin jeneriği,filmin tamamının da önüne geçer benim için.Aklında filmden ne kaldı sorusuna "valla jenerik süperdi" dediğim de olmuştur.Mesela "Catch Me If You Can" filmin tamamından çok açılış jeneriği ile aklımda yer eden bir filmdir.

Son yıllarda ise artık dizi dünyasında da jenerikler ön plana çıktı benim için.Artık bazı dizileri sırf jenerikleri için izler oldum diyebilirim.

Bu blogda da böyle bir bölüm açmak istiyorum.Ara ara sevdiğim dizi ya da film jeneriklerini paylaşacağım.Belki benim gibi jenerik delileri vardır..

Comments (7)

bitiş jemeriği diyince aklıma ilk olarak mamma mia geliyor :)

bitişteki ufak cinliklere bayılırım ben de.. en son yes man'de gördüm

benim için filmin önüne geçmese de dinlenesi ve izlenesi jeneriği fiht club'ın where is my mind parçası olmuştu.divx ini onlarca kez dinlemişimdir kesin, parçanın cdsini alana dek.
ikinci olarak da the fountain'in parçasını diyebilirm.gerçi film boyunca her parçası mükemmel bütünlük ve güzellikte olan albümün son parçası da yazılar akarken çalıyor.ismi de together we will live forever.tavsiye ederim.

fight club'ınm hem açılış hem de kapanış jeneriğine değinecegim zaten.ikisi de muazzamdır.

fountain'dan benim de aklımda kalan tek güzel şey ise müzikleriydi zaten.filmi izlemek yerine sadece soundtrack albümünü dinlesek çok daha iyi olurmuş kanımca.

wall-e nin kapanış jeneriği çok güzeldi...

Öğretmen gibi bir öğretmenimiz söylemişti filmin sonuna kadar beklememiz gerektiğini...

Evet, "bazen can alıcı bir cümle oluyor" demişti, "filmin en en sonunda ve onu muhtemelen yalnız ben görüyorum."

Kredi derecelendirmesi hakkinda bireysel ögrenme, bankalarin yogun çalismalar oldugunu söylemek mümkün olacaktir yapti. Kendiniz adina çalismak için firsat her türlü erisim bu sorunu incelemek istiyorsaniz, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi plc gibi özel bir adres yapmak mümkün kolayca ögrenme sürecinde bireysel kredi notlari. Bir noktada ciddi, bu notlar faydali olacaktir, bankalar size verecektir kredilerin yüzde tadini çikariyor. Yani bu sirket e-posta simdi kredi için geçerlidir: simdi igein_h_yizevbekhai@admin.in.th hemen kredi transferi ile devam etmek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi

veriyor. bireysel krediye her türlü hürmet kovan.

(1) Biz is için kisisel kredi vermek.
(2) Biz proje kredisi vermek.
(3) Biz, ögrenci kredi vermek.
(4) Biz konaklama kredi vermek.
(5) Biz insaat kredi vermek.

Eger kredi geri ödemek sizin seçim süresinde geri ödemek bildigi herhangi bir miktar için hemen basvurun.
igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Bu e-posta oldugunu.

Aiicco sigorta plc.