Jenerikler 7 - My Best Friend's Wedding

Posted by her boku bilen adam | Posted in , , | Posted on 02:52


Nice yağız delikanlılar sinemada sevgilinin seçtiği romantik komediyi izleyip sonra da beğendikleri halde "ya bana göre değil Nuran,ben vurdulu kırdılı şeylerden hoşlanıyorum" demek zorunda kaldı.Aynı gençler evlerinde gizli gizli çikolata eşliğinde Amelie seyredip pişmiş kelle gibi sırıtırken annelerine yakalandılar sizlerin yüzünden.

Kim ne derse desin ben bu filmi seviyorum işte kardeşim.Yalan mı söyleyeyim yani.romantik komedi de seviyorum işte ne var allah allah..bir delikanlılık kitabı attınız ortaya yıllardır,yok "delikanlı adam şunu yapmaz bunu yapmaz"...sonra bunu "erkek adam şunu yapmaz bunu yapmaz"a çevirip iyice sınırları daralttınız.

Seviyorum işte.My Best Friend's Weedding'i de içinde Hugh Grant'ın,Meg Ryan'ın vb. olduğu bir sürü romantik komediyi de seviyorum..Bu filmin jeneriğine de hastayım ulenn...

Tamam,şimdi bir gelin 3 tane de nedime dans edip öyle racona ters hareketler falan yapıyor,bize uymaz ama güzel be işte kardeşim..

Seviyorum ben romantik komedi...bu filmi de seviyorum.

Delikanlıyız erkek adamız Allaha şükür.Orası ayrı mevzu.



*Sırada Aynalı Tahir'in jeneriği var..Anca onunla toparlarım herhalde...

Comments (6)

hbba,

Bu filmin bendeki yeri ayrıdır. Sinemayla geç tanışmış bir insanım ve sinemada ilk izlediğim film "My Best Friend's Wedding"tir. Çok severim bu filmi. Ayrıca Pretty Woman da ilk göz ağrımdır romantik komedi de. Her repliğini ezbere bilirim. Değil mi Vivian? :)

bu filmden sonra nice erkekler hoşlandıkları kıza 28ine kadar evlenmezsem seni alıcam sözü vermiştir de, nice kızlar o sözü veren adamın sevgilisinin olduğunu öğrendiğinde armut gibi yataklardan düşmüştür! lise yıllarımın romantik komedisi!

günlük ,

hocam sen bayagı geç atılmışsın olaya.benim sinemada izlediğim ilk film Rocky 5'di. okumayı yeni sökmüştüm ve tamamı altyazılı olan filmden hiç bir şey anlamamıştım haliyle.
romantik komedilere gelince vallahi güzel romantik komedi gibisi yoktur açıkçası.ilaç gibi gelir.suratına aptal bir gülücük konar.
bende de bayagı bir romantik komedi hafızası vardır çok severım cunku.

hande sultan ,

aynen dediğin gibi bizim kuşak nasıl rocky balboa gibi yumruk haraketleri yapıyor,van damme gibi uçan tekme atmaya çalışıyorsa,"en iyi arkadaşlar" da bu film sayesinde sigortaya alınırdı :)

yalnız yaş olayı 28 değil 30'dur :)

Seni okumaya başlayalı bir yıl falan olmuştur sanırım.Dizüstü edebiyattan neden ayrıldığını anlattığın yazının arkasından içimden seni kutluyorken arkasından bunu gördüm.Neden bu kadar sevindim bilmiyorum ama romantik komedi sevdiğini 'söyleyebilen' bir adama rastlamam galiba beni bu derece mutlu eden.Romantik komediler iyidir,bu türün iyileri daha da iyidir.Sevdiğin başka romantik komedilerle ilgili yazarsan ya da soundtracklerinden bahsedersen beni ve başka bi sürü kişiyi çok mutlu edersin diyorum:)
Dizüstü edebiyata gelince,sen yazdıklarını kendi ismiyle yayınlaması gereken bir adamsın.Bence o günler de gelecek.
Sevgiler HBBA,artık daha çok seviyorum seni:)

England's Topper known cookery writer died on May his business organization with the nigh socially and environmentally responsible way possible, something he calls "Ecological Intelligence service." At least one packet mustiness be him July 2 and we would work on the contract, but I would combat Chisora number one and make certain I fight.

my page ... quality business cards

Dikkat.

Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam
etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu

e-postayi basvurun.
Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz:
(finance_institute2015@outlook.com)

Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle
kredi veriyor

(1) Tam adi: ....................
(2) Kredi Tutari: ...............
(3) Kredi Süre: ..............
Dogum (4) Tarih: .................
(5) Cinsiyet: .........................
(6) Medeni Hali: ...............
(7) Ülke:
(8) Devlet: .....................
(9) Ev adresi: .........
(10) Ofis adresi: .........
Kredinin (11) Amaç:
(12) E-posta adresi:
(13) Telefon numarasi: ...........
(14) Faks numarasi: .............

Web Luis