A'dan Z'ye Paranormal Activity

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 20:41



Yıllardır "şöyle yapmacık,böyle gıcık,rol yapıyor uyuz kadın" diye dalga geçtiğimiz Esra Ceyhan'dan özür diliyorum.
İster düzmece olsun,ister gerçek ,şöyle bağıran bir adamın önünde binlerce enteresan olay yaşayan Fox Mulder ve Dana Scully bile bir besmele çeker;"ne oluyor yarabbi" diye inlerdi.Ama Esra Ceyhan kılını bile kıpırdatmadan duruyorsa,kendisine saygı duyarım.


Adama gelince.

Nesin sen arkadaşım.Yaşın olmuş 50 küsur hala soytarılık,şaklabanlık peşindesin ulan.Yok uçuyorum,yok havada asılı kalıyorum.

Bu arada Tarık Mengüç'ün kaçışa da bayıldım.

Comments (11)

-esra hanım ben uçuyorum.
-hmm nasıl?
-bakın birazdan hep birlikte uçucaz.
-nasıl?!!
-tarıkcım hazır mısın? uoouaaouaaa!
-öhhöö..arkadaşlar bilmiyomuş gibi yapın..öhöö..evet ÇIK DIŞARI!

Olay budur günüme damgayıda vurmuştur:):):)

offf koptuk burda babamla aalşsdkljahkjfhklshfdlkiş

korktum!
Acı haber Esra Ceyhanın bi daha çocuğu olmaz artık.

saygı duydum bende o nasıl bir soğukkanlılık nasıl bir sakinliktir.

soğukkanlı onun yapısında var o kadar soğuk ki binada çalışanlara bile beş karış surat...
ödü patlamıştır artık...

az önce gördüm ve defalarca başa alıp esra ceyhanın 'tepkisizliğini' seyrettim. :)) bi de adama napıyosunuz diye sormuyo mu.. koptum ya :D
bu arada fot süper :)

e tabi olay seneryodan ibaret olunca şaşırmaz kadın.
o adamda nasıl becerdi, ne oyunculuk varmış be helal

esra ceyhan ın tepkisizliği rüyalarıma girdi..nasıl olur ya ben izlerken korktum ..tarığa baksana yav...

ben bu adamı tokatlarım, soğukkanlılığımı koruyamam!

esra ceyhan'ın tepkisizliğine inanamadım herşyeden önce. o nasıl bir soğuk kanlılıktır.takdir ettim..
aynen dediği gibi tarık mengüç bıldırcın gibi valla. seke seke kaçıyor:)

Bence adam değil tarık mengüç uçmuş