Geldim..

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 13:09

Kısa ya da uzun,nasıl derseniz deyin işte öyle bir aradan sonra tekrar yazmaya başlıyorum bugünden itibaren.Hayatımda yeni bir döneme girdim ve bu dönemde pek fırsat bulamadım yazmaya.

Bu evrede ben blogu boşlamışken yazılar üzerine yorumlar gelmeye devam etmiş.Güzel bir şey aslında bu.Her ne kadar en son yazımın(Melihland) üzerine yorumlar yoğunlaşsa da hala aylar önce yazdığım yazılara olumlu ya da olumsuz yorumların gelmesi hoş bir duygu.

Hep söylüyorum yine tekrarlayayım;belirli bir kitle tarafından düşüncelerinizin önemsenmesi,üzerine yorumlar yapılması,pozitif ya da negatif anlamda kaale alınmak gerçekten de özellikle her kafadan bir sesin çıktığı şu dönemde mutlu hissettiriyor insana kendini.

Neyse lafı daha fazla dolandırmadan geri döndüm diyorum işte.

Comments (3)

hayatında hep güzellikler olsun diliyorum ve hoşgeldin... formaliteden değil gerçekten özlendin inan... sen yokken daha azdı burası...

hbba,

Popüler yorum özetlemiş yine güzel bir şekilde:)

Hoşgeldin:)

şımartıyorsunuz kuzum :)

çok sağolun gerçekten..hoşbulduk