Karakter Tahlili

Posted by her boku bilen adam | Posted on 17:56

*Hıdır "hangi takımı tutuyorsunuz" testini çözdü ve sonucunda Fenerbahçeli çıktı...
*Hıdır "hangi şehirde yaşamak istersiniz" testini çözdü ve İstanbul çıktı.
*Hıdır "adınız nedir" testini çözdü ve adı HIDIR çıktı....


E iyi de bu zaten bizim,İstanbul Kadıköy'de yaşayan hasta Fenerli Hıdır değil mi ?

Kendinden emin değil de sağlamasını mı yapıyor acaba? Haydi Hıdır'ı geçtim de altına yorum yapanlara ne demeli.



-Helal kardeşime..

-Sana da bu yakışırdı dostum..


-Canım arkadaşım tebrik ederim,görüşelim bi an önce..
(bu genelde fotoların altında oluyor ama)


..gibisinden yalakalıkları anlamıyorum hiç.Kıllanan Adam ağzıyla konuşmak gerekirse "ulan annen baban seni Aya giden ilk Türk olur belki diye yetiştirmemiş miydi,sen oturmuş Hıdır'ın adı Hıdır çıktı diye alkış tutuyorsun.Elveda ay elveda feza.." demek geliyor içimden.

Efendim daha fazla numara yapmadan direk konuya geçeyim.Shift-Delete'nin yazarı,çok da sevmediğim,ama bir şekilde tanıştığım için hayatımda olan arkadaşım Esra bir süredir Grafoloji(el yazısından karakter tahlili) ile ilgileniyor.Hatta bu ilgilenme onu "El Yazısındaki Sır" adlı kitabın yazarları arasına da katmış durumda.İzmir-İstanbul ve Ankara 'da verdikleri seminerlerin dışında diğer şehirlere de gidiyorlar.Sıradaki durakları ise Kayseri.



Grafoloji inanın ki Facebook'daki karakter tahlillerinden çok daha sağlıklı sonuçar veriyor.Kayseri'deki,karakter analizi meraklılarına duyurulur.Ayrıca diğer şehirlerde verdikleri seminerler hakkında bilgi almak için Shift-Delete blogunu ziyaret edip kendisiyle temasa geçebilirsiniz.

Comments (3)

Ben de pek sevmem o hatun kişisini:) ama bu resmin altına su yorumu yapmadan geçemiyorum, hazır mısın sayın HBBA "helal olsun kardesime" mummuahahahah:)

:) muahahahah :)

o zaman en yakın zamanda görüşelim canım benim..

o kadar sıkıcısınız ki!..