Obama'ya Mesaj

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 14:00

Obama,Türkiye'ye daha gelmeden aylar öncesinden medyamız kaymağını yemeye başlamıştı.Kaldığı iki günde de 1000 haberlik malzeme çıkarmayı başardılar.Yok top patlayınca titredi,yok arada Türk atasözleri kullandı,yok akşam yemeğinde vişneli yaprak sarması yedi (vişneli yaprak sarması ne lan),yok efendim şöyle yaptı böyle yaptı derken "işimiz Obama gücümüz Obama" oldu.Hatta Bez Bebek TV'nin Fox Haber diye bir programında,adamın Anıtkabir'de ziyaretçi defterine yazdığı yazıyı alıp Grafolog bir ablaya incelettiler.O abla da bizim Grafolog Esra gibi "Q'ları aşağı doğru yapmış,demek ki geçmişiyle barışık kendine güveni tam" gibisinden yorumlar yaptı.



"Neden geldim İstanbul'a"
Arada da yapılan ABD ve Obama karşıtı eylemler gösterildi.Ki özellikle bunlara anlam veremiyorum ben.Sonuçta bu adam kendi ülkesinde çevreciler,eşcinseller,zenciler,müslümanlar,savaş karşıtları tarafından desteklenen bir adamdı.Vaatleri de ayrımcılığa ve savaşa son vermek,küresel ısınma ve iklim sorunlarına çözüm bulmaktı.Yani bu adam aslında pek çok kişinin hayalindeki başkandı.E daha bir yanlışını da görmedik bu öfke niye.Tamam çok da iyimser olmamak lazım ama bir durun ya.Kötünün iyisi deyip CHP'ye oy verenlerin Bush'un yanında William Wallace olan Obama'ya bu kadar tepkisini anlamıyorum.

Neyse efendim asıl konumuza dönmek gerekirse,medyamızda yer alan onca Obama Sömürüsü arasında benim dikkatimi en çok çeken ise her zaman olduğu gibi Flash TV'den geldi.


Yaptığı programlarla Türkiye'nin açık ara en iyi kanalı olan Flash TV'nin acar Enkırmeni,Enkır Gökhan yine yapacağını yaptı.Daha önce canlı yayında haber sunarken türban takan,düdük çalan ve pek çok ilginçliğe imza atan Enkır Gökhan bakın Obama'ya nasıl mesaj verdi.

Comments (5)

ailecek küfrederek izliyoruz.

axe reklamındaki çikolata adama benzemiş.

bu tepki neden demişsin şöyle söyliyim ABD başkanı kim olursa olsun devlet politikaları bellidir uygulama şekilleri farklıdır o ayrı!!!kimi böyle daha ılımlı gibi görünür ama sonuç aynıdır gidilen yollar farklı...tamam dünya gücünü dengesini elinde tutanlara kafa tutamayız o farklı bir konu ama obama yı seçenler kökeni inancı ne olursa olsun amerikan vatandaşı.bizde türk vatandaşıyız onların bizden isteklri son1kaç yüzyıldır değişmedi!!!değişirmi acaba demek polyannacılık olur şu şartlarda!yani bu tepkiler o yüzden...
bu izlediğim adamada diyecek hiçbir sözüm yok vallahi:)))

bu suratla obama bu adamı izlese bile ciddiye almaz.
Ama yine de orjinal olmuş diyebilirim:)

http://www.bugun.com.tr/haber-detay/67177-obama-da-siyaset-adamiymis-gundem-haberi.aspx

Evet obamada siyaset admıymış ne çektiysek hep ikiyüzlülülerden çektik rabbim sonumuzu hayrlara vesile etsin.
Zateen ısınamamıştım müslüman olsa ne olur olmasada onun gibi türkiyede çooook var
yahidilerin bir sözü var;benden yana değilsen bana karşısın demekki.