Yine Aşk Var

Posted by her boku bilen adam | Posted in , , | Posted on 01:07




Zuhal Olcay'ın Aşkın Halleri albümünün bana göre en güzel şarkısı " Yine Aşk Var".Klibi bir kaç aydır dönüyormuş televizyonda.Ben daha yeni keşfettim.

Son yıllarda gördüğüm en sade ve en güzel klip olmuş.Şarkıyla da harika uyum sağlanmış.Zuhal Olcay'a zaten söylenecek fazla laf yok.Yetenek,ses,yorum,güzellik,zerafet..hepsine sahip..
Ayrıca 52 yaşında bir kadın nasıl hala bu kadar güzel ve genç kalabilir orası da ayrı..Benjamin Button mısın be kadın..

Comments (6)

bu şarkının klibine rasladım ben de (geçen haftasonu kendimi powerturke verdim, piyasadan çok uzak kalmışız.) Hakikaten çok keyifli bir şarkı yahu.

sözler hüsnü arkan, "sigaram" deyişinden belli.

tunchay,

vallahi ben de gecen hafta keşfettim daha klibi.yemekteyiz,yabancı gelin derken sogumuşuz televizyondan.

ee tamam onu dıyorum ben de zaten.yemekteyiz izlemekten başka kanala geçemiyorum.

ayrıca prens erkan forever.

Süper şarkı! deyip sabote etmek isterim:D
birisi dinlese yorum yapsa da albümü dinlesem tembelliği içindeydim.özlemişim Zuhal Olcay dinlemeyi.
Hasan forever

harika bir ses,harika bir seçim.çook beğendim.