Bak İlker,Sana İki Çift Lafım Var

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 17:26


Yılların spikeri adamsın.Paran var,pulun var arkanda Aydın Doğan var.Milyonlarca insan izliyor sunduğun maçları,onlarca insan çalışıyor sorumlusu olduğun kanalda.Yakışır mı artık sana hala maç anlatmak,yakışır mı bunca günahsızı,çoluğu çocuğu bu boktan anlatımı dinlemeye mahkum etmek,yakışır mı bu yaşta hala tüm futbolcuların adlarını birbirine karıştırmak…

Ama nasıl yakışmaz…

Sen değil misin sunmadığın maça bile yorumcu olarak bir şekilde dahil olan,aylardır tüm futbolseverlerin beklediği yılın maçı “Manchester-Barcelona” maçını bile “ben anlatacağım” deyip saç baş yolduran..

Anlamıyor musun İlker , tüm maçların içine sıçıyorsun.

Ama ben boşuna konuşuyorum.Spordan,futboldan anlamayan adama bir şeyler anlatmaya çalışıyorum.

HIH!!!

Sen büyük spiker,spor müdürü,yorumcu,futbol duayeni,İlker Bey..Sen mi büyüksün ?

Hayır !!! Ben büyüğüm BEN, Her boku Bilen Adam

Sen benim yanımda bir hiçsin anlıyor musun bir HİÇ.Gözümde pul kadar bile değerin yok.

Ama şunu iyi bil,ne bana ne diğer futbolseverlere hiç bir şey katamayacaksın,dinletemeyeceksin,çıldırtamayacaksın,mağlup edemeyeceksin bizi.

Çünkü biz maçları senin ve yanındaki denyoların içine ettiğin sunumlarıyla değil,Güntekin Onay’ın,Ercan Taner’in,Murat Kosova’nın,Yalçın Çetin’in anlattığı halleriyle seviyoruz.Bizler futbolseveriz,bizler kaliteli futbolseverleriz.

Bunu yıkmaya gücün yeter mi sanıyorsun !!!

Sunma artık maçları !!! Sunma Messi’yi !!! Sunma Henry’i !!! Aptal aptal sorular sorma artık Rıdvan’a !!! Etme artık futbol keyfimizin içine !!!

Eğer bir maç daha sunmaya kalkarsan BEN,ömründe hiç bir üst düzey maçı kaçırmamış olan Ben Her Boku Bilen Adam,hiç düşünmeden değiştiririm kanalı.Anlıyor musun ? Değiştiririm ve dönüp kaç kaç diye bakmam bile…

*İlker'den bir vecize : Hem Penaltı Hem Gol a.k.a. Basket Faul

TRT'ye Mail ve Show'a Mail'den sonra böyle bir şey geleceği belliydi.İlker sağolsun bizi yanıltmadı.İçine etmeyi başardı maçın.

Bu arada Yaşar Usta da seri haline gelmiş oldu.

*Yaşar Usta'nın ilk serzenişi için : Bak Ferat Sana İki Çift Lafım Var

Comments (4)

İlker Yasin mute tuşunu sevdiren adam :)

harika olmuş. bir kağıda yazıp cebime attım. ilkeri ilk gördüğüm yerde saydıracam.

pellister,tahir ...yaşadığım yer her anlamda tuhaflıklar,saçmalıklar taşıyor artık alıştım acıkcası...kral kupası,uefa finali,şampiyonlar ligi finalleri burnumdan geldi zaten fenerbahçe de kotu neyse...

söylediklerinde haklısın.adam berbat bir spiker.ama bokunu çıkarma hbba farklı tarzlarda yaz yazılarını lütfen.şekerparenin ziver beyini dene bence çok güzel olur.