Sevdik Sevdalandık,Yoda’yla Kaçırıldık

Posted by her boku bilen adam | Posted on 00:47


Sabahleyin kanallar arasında gezerken Star’da ikiye bölünmüş ekranın bir tarafında Petek Dinçöz diğer tarafında Yoda ve Darth Vader’ın arda arda görüntülerini izlerken buldum kendimi.

Dimağım durdu,beynim kilitlendi.Bir tarafta Petek diğer tarafta Yoda…Derken Reyhan Karaca girdi kadraja onun yanından da Darth Vader..Altyazı olarak da :

Uzaylılar var mı ?“

Ünlü sanatçı Reyhan Karaca uzaylılar tarafından kaçırıldığını iddia ediyor

Öncelikle Petek Dinçöz ve ekibini kutluyorum.Sabah sabah beni Dark Side’a doğru itmeyi başardılar.Şimdiye kadar binlerce UFO,Uzaylılar tarafından kaçırılma,Marslılar tarafından taciz edilme,Saylonlular tarafından fordlanma haberi görmüştüm ama hiçbirinin fonunda Yoda ve Darth Vader’a rastlamamıştım.Hakikaten büyük zeka örneği.

Sanki Darth Vader kaçırdı Reyhan Karaca’yı.Darth Vader birini kaçırsa bu Reyhan Karaca mı olur ayrıca ?

Ardından da Yoda’nın ışın kılıcıyla şovu..Reyhan kaçırılmış Yoda da kurtarmaya gelmiş sanki…

Hele hele Petek’le Darth Vader’ı aynı karede gördüğüm sahne sanırım uzun yıllar aklımdan silinmeyecek.Artık Star Wars dünyasına hangi gözle bakacağımı bilemiyorum.

Artık Seda Sayan’ı Palpatine’e “ben senin yüzünü tedavi ettireceğim anacım” derken,

Derya Baykal’la Obi-Wan Kenobi’yi ışın kılıcına kılıf örerken,

Chewbacca’Yemekteyiz yarışmacıları tarafından yemeğinde kıl çıktı diye eleştirilirken hayal edeceğim.

Uzun lafın kısası kadın programında Star Wars görüntüsü kullanmayın,efsanelere dokunmayın.

Reyting senin olsun,Güç’ü Jedi’lara bırak Petekcim.


Uzun Uzun

zaman önce;uzak,

çok uzak bir galakside

Galaktik Senatoda huzursuzluk

başlamıştı.Yasak bir aşk yaşayan Jedi

Şövalyesi Can Skywalker ile Prenses Petek Amidala

gizli aşklarını Beyazbacca’nın sayesinde tamamına erdirmiş

ama Senatodaki çatlak sesler Cumhuriyeti tehlikeye atmaktaydı.

Karanlık Taraf'ın lideri Darth Vader ise,Reyhan Karaca ve Yoda'yı kaçırmıştı...

Comments (6)

işin kötüsü tartıştıkları konu uzaylılar varmı değil.ordaki herkes onu kabullenmiş.asıl konu uzylılar bizi tedavi edebilirler mi:D he edebiliyolarsa tamam o zaman korkmamıza gerek yok:Dgeçen hafta da aynı adam dünyanın merkezinden çığlık seslerinin geldiğini iddaa etmişti.yine kadraj ikiye bölünmüş.bi tarafta petek dinçöz diger tarafta garip spiral şekiller ve fonda huuuuu aaaa sesleri:Dneyse çok abarttım galiba.doluymuşum baya:D ben kaçanzi...

Darth Vader yakında:
"biberiye otu diye bangı bangır bağırıyorum. bakın bilhassa şeker hastaları. bunu sabah akşam iki kaşık balla içmeniz lazım"
petek:
"kirpiklerim dökülüyor benim"
darth vader
"hacıçilingir otunu kaynatıp yüzünüzü buharına tutacaksınız.komşulara kokar azıcık ama.kozmik bilimciyim ben.
saba tümer:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

o sırada allaaaah diye takla atan adam devreye girer.

of çok iyi ya. ışın kılıcına kılıf, örgüden böyle çiçekli.
aklıma geldikçe gülerim ben buna.

yazının etkisinden 4 saattir kurtulamadım,çenem ağrıdı gülmekten

ben de photoshoplu resme yarıldım.can tanrıyarda da tam padawan tipi varmış

Herşey bi yana Turgay Şeren yaşlandıkça Master Yoda'ya benziyor...