Murat Amca

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 22:13

- Hoşgeldin Murat Amca,seni öyle çok seviyoruz ki Murat amca,Babamızdan bir haber var mı ?

- Babamızı çok özledik Murat Amca...


SORU

Sizce çocukların bu repliklerinden sonra Murat Amca'nın yanına sokulan kadın ona ne diyebilir ?

a ) Çocuklar da ben de seni çok özledik Murat.

b ) Çocukların babalarından bir haber var mı Murat ?

c ) Çocukların sana olan sevgisini görünce,sana olan aşkım daha da artıyor Murat..

d ) Çocuklar,Murat Amca'nızı biraz rahat bırakın da dinlensin..

e ) Hiçbiri.


Cevap olarak E şıkkını seçenler için geliyor.



Doğduğumdan beri film izliyorum,ne sahneler ne replikler gördüm,David Lynch filmleri dahil beni böylesine dumura uğratan bir sahneye rastlamadım a dostlar..

Çocukların evin içinde okul önlüğüyle yan yana niye ders dinler gibi durdukları,kadının çocukların önünde Murat'a böyle bir cümleyle giriş yapması, Murat'ın kadının teklifini öperek cevaplandırması ve "sen onların yanında melek kalırsın" gibi bir cevapla kadını yücelttiğini düşünmesi ve ablanın da bunu yemesi............

Ben tükendim..siz beni bırakın,kendinizi kurtarın.oyy oyyy....

Comments (6)

tüküreciiiğim hepsinin suratına...
çok güldüm ya kim yazıyormuş bu replikleri çok merak ediyorum?

o oda aslında ames odası. Çocuklar çok uzakta duruyorlar ama yakın gibi görüyoruz biz, duymuyorlar o.. dediğini:D
- önlüklü çocuklar, kadının toplumumuzdaki kıravatlı o... a karşın ne kadar masum bir insan olduğunu kanıtlamak adına ordalar. Yani 'evet o..yum ama eğitim ve öğretime önem veriyorum,ama yine o... yum ya malum beni öpseneee muraaaaat'
-yani kadının o.pu oluşuna ayı gibi dikkat kesilmeyin, ortada kayıp bir baba var. bi de sosyal mesaj veren bi murat amca. O.. kadın atraksiyon olsun diye var.

ohanness

hahahahahhahahahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahamuratamcahahahahahahhahahhahahhahahahahaahhahahahahahahahahahahahahahahhamuratamcahahahahahhahahahahhahahahhahahahahahhahhahahahahhamuratamcahahahahhahahahahahahhaha

nıhahaha. bi daha asla kendine orospu deme:) biraz fazla gülmüş olabilirim:)

:DDD kadın ne kadar da açık sözlü..ama şu bi gerçek murat amca da onu aratmıyor...böyle bir ailenin çocuklarının kelime haznesi eminim çok geniştir:)