HBBA'da Gelecek Program

Posted by her boku bilen adam | Posted on 18:05


Uzun zamandır blogla şöyle adamakıllı ilgilenemiyorum.Ama ben ilgilenmesem de blogu izleyenler, ziyaret edenler her gün daha da çoğalıyor. Aylar öncesinde yazdığım yazılara bile hala yorumlar geliyor. Sözlerimin su üzerine yazılmadığını hissettiriyor bu durum bana.

Bu durum üzerine daha önce kurduğum bir cümleyi yine tekrarlayacağım; bu kadar büyük bir kalabalığın içinde birileri tarafından kaale alınıp, fikirlerine değer veriliyor olmak; her boku bildiğini iddia eden bir adam için bile gerçekten gurur verici. Özellikle de sadece 7 - 8 aydır bu dünyanın içinde olan biri için.

Her ne kadar şu anki ruh halim Esra Ceyhan'ın programındaki uçan adam Sabri gibi, topaç misali dönüp "ALLAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!" diye bağırma ihtiyacı hisseder bir vaziyette olsa da; hem gösterilen bu ilgiye biraz saygı, hem de bu blog sayesinde bir nebze de olsa hafiflettiğim kişisel sorunlardan yola çıkarak bu ay bloga biraz ağırlık vermek istiyorum.



Bu amaçla bu ay yazmayı planladığım bazı yazı dizilerini paylaşmak istiyorum.Bundaki amacım buraya başlıkları koyup sonradan eşşeklik edip boşvermenin önüne geçmektir.

İşte bu ay HBBA'da başlayacak-devam edecek olup blog dünyasında bir devri kapatıp bir devri açacak ya da hiç bir etki yapmayacak olan yazı dizileri :

İçine Sıçılan Şarkılar Albümü : Efendim daha önce Uzay Heparı Sonsuza adlı albüm için yaptığım albüm incelemesinde ortaya çıkan bir cümle ile karar verdim bu seriye.Adından da anlaşılacağı üzere başkaları tarafından söylenip içine sıçılan şarkılardan oluşan bir albüm olacak. A1'den başlayıp B5'de sona erecek.Seçilen şarkılar için "En kötü Cover" sözü hafif kaçacağından bu ismi seçtim.

80'lerin En İyi Türk Filmleri : Blogun başlarında yaptığım ve olumlu tepkilerin geldiği ; hatta pek çok insanın bloga ilgi göstermesini sağlayan "90'ların En İyi Türk Filmleri" serisinden sonra aynı temada başka bir seri; ki o dönem bu incelemeyi yapacağımı vaadetmiştim zaten. Bu seri de diğer seri gibi benim kişisel listemden oluşacak olup tamamen öznel bir bakış açısı içerecek.



Ayın Yazıları : Daha önce başladığım ve tembelliğim sonucu bir türlü her haftaya yayamadığım "Haftanın Yazıları" serisini artık Ayın Yazıları yaparak hem biraz şu işi hafifletmek hem de her hafta onlarca blogda güzel yazı arama zahmetinden kurtulmayı ümit ediyorum.Zaten özellikle bu aylarda Flying Dutchman dışındaki bloglarda pek hareket yok.
İşin özü HBBA Oscarları kaldığı yerden devam edecek..


NYOA : Sanat , spor siyaset ve diğer kulvarlarda yıllarca adını duyduğumuz yüzüne aşina olduğumuz,her zaman bir şekilde bir yerlerden çıkan,küllerinden doğup tekrar küle dönüşen ama bir türlü yok olmayan adamların hikayesi : Ne Yapsa Olmayan Adamlar

Jenerikler : Daha önce başladığım jenerikler serisine devam ediyorum. Şimdi sakın konu sıkıntısı çekti de eskiye dönüyor demeyin. Ben o seriyi sonlandırdığımı söylememiştim. Bir de sanırım artık " Bakın sakın ...... demeyin" kalıbındaki cümleleri daha az kullanmalıyım.

Webcam Top 5 : Yurdum insanının kamera ile imtihanına şöyle bir göz gezdireceğimiz sosyolojik olarak çok önemli detaylar içerecek olan bir seri. Eminim ki bu yazı dizisinin ardından pek çok insan Freud, Nietchze kitaplarının içine gömülecek.


Şimdilik vaat ettiklerim bunlar efendim. Yazmazsam hakkınızı arayın , Rahmetli Michael ağbimin dediği gibi kick me , hate me , sue me , do me.

Comments (2)

merak içide bekliyorum...

beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır derim başka da bişey demem...