Dipnot

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 19:12

Blogu takip eden bir arkadaş mail atmış iki gün önce.Ben de ancak bugün görüp cevaplayabildim.Mailinin ana konusu geçenlerde yazdığım bir yazıya gelen garip(!) yorumların bir anda ortadan kaybolması..


Hangi yazıdan bahsettiğine ve kimin yorumlarının ortadan kaybolduğuna dair detaya girmek istemiyorum.Zira o şahıs ve ekibi hakkında daha da fazla çene yormanın anlamsız olduğunu düşünüyorum.Bahsetmek istediğim nokta ise arkadaşın bir nevi sitem ettiği yorumların ortadan kaybolması mevzusu.Kendisi sitemle karışık bana konduramamış yorumların silinmesini.Kendisine de belirttim burda da bu konuya açıklık getirmek istiyorum yoksa içimde kalacak.Efendim o şahsın ya da herhangi birilerinin yorumlarını ben silmedim.Sanırım benimle daha fazla muhattap olmak istemediği ve değerli fikirlerini paylaşma gereği görmediği için bizzat kendisi ortadan kaldırmış yorumları.

Hep söylediğim gibi ben de "destur var sansür yok" efendim.İsteyen istediği gibi ifade edebilir kendini.Yeri gelir Youtube video yorumlarına da dönüştürürler burayı kendi bilecekleri iş.Kelime dağarcığı küfür ve boş laflardan ibaret olan adamlara sansür koymak yerine onları sergilemenin daha mantıklı olduğunu düşünüyorum.Zaten iki laftan sonrasını da getiremiyorlar.Bırakın takılsınlar.

Bu açıklamayı da yapmadan geçemedim.

Comments (5)

Bu sarı rengi görünce "Tatt av kvinnen" filmindeki sarı dolap geldi aklıma... sarı rengin vardır bir özelliği muhakkak, ama sabır rengi olarak düşündüm yazının yazılışından dolayı

Bence sansür koymalısın, negatif olsa da yapıcı yorum yazan olmuyor çünkü. Ağzına gelen tüm küfürleri sıralıyor insanlar.

Bak benim lafımı dinle, yorum denetleme koy ve kelime doğrulamayı da kaldır :)

BKR,
yorum denetleme ile uğraşamam ben günlük.girip ne yazarlarsa yazsınlar bir yerden sonra tükenecekler.zaten çoğuna cevap da vermiyorum.boşver.
ayrıca kelime doğrulama var mı bende yav ?

Ezgi,

dipnot ya başlık,o açıdan koymuştum o resmi.onun dışında bir gönderme yoktu.ama bir anlam kazandı şimdi.farkında olmadan göndermeler yapmışım :)
filmi de izlemedim ama merak ettim bak hemen bulmaya çalışıyorum şimdi.

Kelime doğrulama var ya, hatta gıcık ötesi :) Bana diyorsun kaldır diye ama seninki hala duruyor utanmadan, bak yine bunu yayınlamak için "pation" sözcüğünü gireceğim :)

site link replica bags Website replica ysl bags click for info replica ysl