Flüt is Shining

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 21:21



İbraam,

Oğlum sen manyak mısın ortalığı yakıp yıkıyorsun "oğlumun flütü yok" diye. Flüt kadar beyin yoran bir sese sahip başka bir enstruman var mı ki.Bizim eski evde alt kattaki manyak kız günde 15 saat flüt çalardı ordan biliyorum.

Baksana oğlun okula giderken çıkan seslere.Ayrıca o nasıl bir okula gidiş nasıl bir ağlayış.Çocuk da manyak olmuş flüt sevgisinden.Mazallah sen o çocuğa bu saatten sonra flüt alsan, lama çalmış gibi olur alet kullanılmaktan.Hem nafakayı flüte yatırmak ne demek İbo.Kaç paralık şey lan bir flüt? Onu bunu bırak da "nafakayı flüde mi yedireceğim" deyip meyhanede niye sabahlıyorsun sen basiretsiz herif. Az önce kırdığın şişeden daha ucuzdur bir flüt; hatta yanında Selçuk Yıldırım-Besim Akkuş ikilisinin Türk gençliğin üzerine karabulut gibi çöken Blokflüt Metodu adlı lanetli kitabını bile alırsın o şişenin parasına.Bunu akıl edemiyorsan ben de adam demem sana İbo.

Ha eğer mevzubahis yan flütse o zaman işler değişir.O zaman ben de tüm bu lafları yutarım.Bir yan flüt nerden baksan 800 TL çünkü.


Tüm bunları bir yana bırakırsak Kubrick şu performansı, şu çıldırışı görse Shining için Jack Nicholson'ı değil seni tercih ederdi İbo.Bir flüt için böyle çıldıran adam o otelde kimbilir neler yapardı.

Comments (3)

ilahi....ne çok güldüm ya.....bu acılı zamanımda güldüm ya...

Çok güldüm+1
:D

hahahah birde meyhanede rakı içiyo