Télépopmusik - Breathe

Posted by her boku bilen adam | Posted in , , | Posted on 23:40



İnsanlar "ne tür müzik dinlersin" diye sorduklarında cevabım "güzel müzik dinlerim" olur. Belirli bir tarza bağlı kalmam o yüzden. Güzel müzik güzel müziktir. Üstteki şarkı da hiç hazzetmediğim elektronik müziğin benim hoşuma giden nadir eserlerinden.

Fransız elektronik müzik grubu Telepopmusik'in Breathe adlı şarkısı.

Blogun hemen hemen başından beri "HBBA FM" başlığı ile yan tarafa koyduğum ve haftada bir değişen şarkıları artık her hafta detaylandırarak buraya da koyayım diyorum.Klibi varsa klibi ile yoksa da bir kaç bilgi eşliğinde ufak bir yazı ile.Bu da başlangıç olsun.

*"Haftanın Şarkısı" etiketiyle de yan tarafa yaftaladım.Eski şarkılara da oradan ulaşabilirsiniz.

Comments (2)

bir de "love can damage your health" vardır telepopmusik'ten ki mutlak surette, şiddetle, katiyetle (daha başka kuvvetlendirici uygunsuz gereksiz ifade bulamadım :D) dinlemenizi tavsiye ederim efenim.

saygılar, iyi geceler.

klibi de mi varmış breathe in aneam şaşırdım