The Rolling Stones - Paint It Black

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 14:01


Başarısız ve tepki alan tema denemelerinden sonra artık temayı sabitleyip yazılara ağırlık vereyim diyorum. Ama önce "Haftanın Şarkısı" ritüeli.

Bu haftaki şarkıyı bir klasikten seçtim.

Yıllarca yıldız, amatör, grup, kadın, erkek, genç, yaşlı, küçük, büyük , ihtiyar, kızlar, delikanlılar ve sevimli çocuklar dahil olmak üzere neredeyse herkes tarafından yeniden düzenlenen (cover) ama hiç bir zaman orjinal halinin tadını vermeyen bir şarkı: Rolling Stones'un Paint It Black'i..

Anlayarak ilk kez Full Metal Jacket'ı izlerken dinlemiştim bu şarkıyı. Filmin bitiş jeneriği girerken çalmaya başlıyordu ve filmin atmosferine ,sonda çalması itibariyle, şiirsellik katarak muazzam bir final oluşturuyordu Kubrick.

Bu video ise şarkının çıktığı 1966 yılına ait. Mick Jagger'ın tıfıl hali de görülmeye değer.



*Guitar Hero III'de çok fena çalarım

Comments (3)

Adsiz, anladik be olum, dil biliyosun. Birak da iki guzel blog yazisi okuyalim. Sayili zevklerimizden biri bu kaldi iste...
Limon sikma allani seversen.

bu koreliden kurtulamayacağım ben anlaşılan.

:)ben de uygurca,türkmence,özbekçe ve arapça yazayım bari...