Movie Illustrations by Justin Reed

Posted by her boku bilen adam | Posted in , , | Posted on 13:34

Kesin birileri önceden bulup paylaşmıştır bunları ama sonuçta blog kişisel bir alan ve ben de yeni farkettim bu şaheserleri.

Justin Reed'in elinden film ilüstrasyonları :

Fight Club


Eternal Sunshine of the Spotless Mind


The Dark Knight


Magnolia


American Psycho


Reservoir Dogs


Edward Scissorhands


Pulp Fiction


Kill Bill



The Good, The Bad and The Ugly


Hitchcock Characters


The 80’s Action Heroes



Hepsi ve daha fazlası için : www.justinreedart.com

Comments (5)

Çok iyiler yaa!!! Görmemiştim ben daha önce.

evet ben paylaşmıştım daha öncede :) http://buyrunburadanbakin.blogspot.com/2009/05/ullustrations.html

Dexter hakkında da bu aralar yazacaktım sen yazmışsın :p
okuyoruz...;)

mcD,

vallahi bir yerde görmüş gibiydim ama hatırlamıyordum.sendeymiş demek ki.

olsun reklamını yapmış olduk bu vesile ile :)

ilk kez gördüm..filmlerin hepsini de izlemişim bu arada..

Güzellik bunlar. En güzeli itörnıl sanşayn of dı sıpotlıs maynd mı olmuş ne ?