The 20th Birthday Portfolio

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 19:20

Empire Dergisi , 20.yılı şerefine bazı ünlü aktör ve aktristler ile bir fotoğraf çalışması yapmış. "The 20th Birthday Portfolio" adını verdikleri bu çalışmada ise tema olarak oyuncuların kariyerlerindeki önemli filmlere ilişkin materyaller ve sahneler kullanılmış.

Hoş da olmuş açıkçası.

Tüm çalışmalara buradan ulaşabilirsiniz.

Bunlar da benim favorilerim.

Mel Gibson - BraveHeart


Arnold Schwarzenegger - Terminator


Sean Bean & Viggo Mortensen - The Lord of the Rings


Laurence Fishburne - Matrix


Christian Bale - American Psycho


Sam Neill - Jurassic Park


Tom Cruise - Minority Report



..ve bence çalışmanın en iyi fotoğrafı,


Anthony Hopkins & Jodie Foster - Tha Silence of the Lambs

Comments (5)

Habertürk gazetesi için yedikleri birkaç dergiden birisi de Empire'dı. Adam gibi birkaç sinema yazısı okuyorduk onu da aldılar elimizden. Dergi çıkar çıkmaz alır, bir günde bitirir, geri kalan 30 günü diğer sayıyı beklemekle geçirirdim. Fazla geldi bize her güzel şey gibi. Sokayım böyle işe, yine yaram deşildi.

Hepsi muhteşem olmuş ama ben de özellikle sonuncuyu sevdim.

Vay canına fevkalade olmuş!

jack in dişleri gözlerimde geçici körlük yarattı.bizi düşünerek o resmi koymadığını başıma gelenlerden sonra anladım.siteye girip tüm resimleri görmek isteyen arkadaşları (jack mağduru olarak) uyarmak boynumun borcudur.

Ben o resme çok gülmüştüm. Öyle sırıtabilmek ayrı bi yetenek olsa gerek.. :)