Kısa Kısa 2

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 03:18

Şimdi yılın sonu geldi ya her yerde "2009'un enleri" diye listeler yapılır. Hiç yapmayın enler menler diye liste. 2009, Michael Jackson'ın öldüğü yıldır. Diğer yaşananlar teferruattır. Alın size tek maddelik liste işte.

Bizim gençlikte görülen en büyük sapıtmalardan biri de dalga geçilen şeylerle dalga geçe geçe onlara dönüşmek. Misal, "oha falan oldum" diye konuşan kızlarla dalga geçen ve durmadan o lafı ve benzerlerini kullanan kızlar; artık bir yerden sonra öyle kalıveriyorlar. Demet Akalın şarkısıyla dalga geçip her şarkısında coşmak gibi bir şey. Sonra da şaşırırlar "Esra-Ceyda niye kullanılıyor reklamlarda" diye.

Umut Sarıkaya ve Uğur Gürsoy gerçekten de işlerini iyi yapan karikatüristler tamam ama zırt pırt onların karikatürünü paylaşan arkadaşlar aynı kuşakta yer alan hatta aynı dergilerde görev yapan Barış Atar ( görgüsüz, angola basket takımı),Mustafa Satıcı (baltalı ilah), Serkan Yılmaz (Dudullu Postası), Cihan Ceylan gibi isimleri de hiç görmüyorlar mı ? (Basına saldırı, fotoğraf makinelerimizi kırdılar)

Hulki Cevizoğlu nereye çıksa "Atatürk diyor ki, Ecevit'in şöyle bir lafı var, Atatürk şöyle buyurmuş, Ecevit başbakanken şöyle bir cümle kurmuş vs." gibi kalıplardan başka bir şey kullanmıyor. İyi de kardeşim bırak Atatürk'ü, Ecevit'i sen ne diyorsun onu bir de artık. Hiç mi kendi düşüncen, kendi cümlen yok ? Papağan mısın sen ? Gerçi Türk Solu'nun genel yapısı bu zaten. Neyse..

Başkanı olduğu semtin her yerindeki billboardlara bin çeşit fotosunu koyup altına da "başkanımız bakımevinde, başkanımız gençlerle vb." yazdırıp tüm semti Facebook Albümü'ne çeviren belediye başkanları var.


Tim Burton-Johnny Depp-Helena Bonham Carter arasındaki ilişkinin bir benzeri Ziya Doğan-Ayman-Celalettin arasında var. Nasıl Tim her filmine Johnny ve Helena'yı koymadan duramıyorsa; Ziya Doğan da her gittiği takıma Ayman ve Celalettin'i almadan edemiyor.

2012 Londra Olimpiyatları'na sadece iki yıl kaldı, 2016, Rio'ya verildi ama benim yurdumun gerzekleri "2012 için Moskova ile çekişiyoruz, linke tıkla İstanbul'a destek ver" maillerini göndermekten bir türlü vazgeçmiyor.

Oscar Schindler Türk olsaydı yok fabrika, yok efendim tencere falan akıl oyunlarıyla uğraşmaz, bir tane yahudi bulur "arkadaş grubunu davet et" der oluştururdu listesini.
Ne depremler ne kasırgalar ne de meteorlar... Xavi - Selçuk takası olursa; ancak o zaman inanırım 2012 senaryolarına.
Artık bir Türk değil, bir Türk Tıkı dünyaya bedel hale geldi.

Comments (12)

"... Tim Burton-Johnny Depp-Helena Bonham Carter arasındaki ilişkinin bir benzeri Ziya Doğan-Ayman-Celalettin arasında var. Nasıl Tim her filmine Johnny ve Helena'yı koymadan duramıyorsa; Ziya Doğan da her gittiği takıma Ayman ve Celalettin'i almadan duramıyor..."

bu ve bunun gibi örnekler, beni Türk futbolundan soğutan etkenlerin başında geliyor.

ayrıca iyi oldu bu konsept hakkaten. aynen devam diyorum, diyoruz.

2009un eni meni neydi bilmem de blog dünyasının en izlenesi, takip edilesi blogu burasıdır kanımca.

saygılr sevgiler. hız kesme hocam.

"Umut Sarıkaya ve Uğur Gürsoy gerçekten de işlerini iyi yapan karikatüristler tamam ama zırt pırt onların karikatürünü paylaşan arkadaşlar aynı kuşakta yer alan hatta aynı dergilerde görev yapan Barış Atar ( görgüsüz, baltalı ilah, angola basket takımı), Serkan Yılmaz (Dudullu Postası), Cihan Ceylan gibi isimleri de hiç görmüyorlar mı ?"

Sırf bu yüzden Uykusuz ve Penguen okumaktan çok da hoşlanmıyorum artık. Ben birilerine Dudullu Postası'yla, Ender Yıldızhan'ın karikatürleriyle ilgili bir şeyler anlatmak istiyorum, anlatmak da değil, bir şey söyleyeyim karşımdaki anlasın istiyorum, gülelim istiyorum. "Fotoğraf makinelerimizi kırdılar." dediğim biri yüzüme boş boş bakabiliyor, bunu yapanlar da Fırat taklidi yapanlar olunca üzülüyorum.

Tim Burton-Johnny Depp-Helena Bonham Carter arasındaki ilişkinin

Depp'in sevgilisi Vanessa Paradis de müziklerini yapar her filmde...boş geçmez

bu habere bir Türk tıkı da benden.

benim için 2009 un kabusu kesinlikle trt de seni bulacaaam oğlum diyen dallamanın ta kendisidir.ivedik şokunu üstümden atmak üzereyken bu adamın bağıra bağıra bi yerlere(maalesef)gelmesi ülkedeki zonta sevgisini açıklıyor heralde.enlerden bahsetmişken bu yorumu yapmak istedim.inş beni tenhada bulursun oğlum!!

Benim içinde bu yıl michael'in öldüğü yıl..
başka bir şey yok.

Xavi - Selçuk takası cidden dünyanın sonu olur (:

oyle insanlarla yasiyoruz ki, hayatta eline herhangi bir dergi almamis kisiler fwd maillerle durmadan yigit ozgurun serkan altunignenin karikaturlerini gonderip duruyorlar. ayni kisiler umut sarikayanin benim de soyleyeceklerim var gibi inanilmaz yazi dizisinden haberdar olmadan, yazilarda anlatildigi gibi davranip olumcul hayat tarzlariyla bir sekilde kisisel hayatlarimiza karisiyorlar. dogru duzgun begenecek birini bulmak yerine tv nin ona gosterdigi ilk insana (orn: adriana lima) agzindan sular aka aka bakip ic geciriyorlar.
izledigi alakali - alakasiz herhangi bir youtube videosunun altina hicbir sebep yokken "hepinizi skiim" yazip, ortaligi karistirip arazi oluyorlar. facebookta tum arkadas listeni davet et uygulama baslasin gibi akil almaz hurafelere inanip, gruba girmedin diye seni inancsiz sayiyorlar. bunlarin neredeyse hepsi son 10 yildir herhangi bir degisime girmemis sikko turkce pop muzikleriyle her an cosmaya calisip sezen aksuyla sertab erenerle duygusallasiyorlar. sen ben gibiler de bunlarin arasinda bir habitat kurmak icin ugrasip kendi yagimizla kavruluyoruz iste. turkiyenin en cok satan gazetesi postada gunluk manset olarak sunu okuyana kadar, en azindan ben, rahat etmeyecegim:
"Bunu Bi Dovduler"

(yav kusura bakma yorum diye blog yazdim burda, kendim gibi birini buldum napayim :D)

additional hints replica ysl handbags here are the findings high replica bags Recommended Site high end replica bags

pop over to these guys browse around this web-site home visit homepage over at this website important site