HBBA'ya Ne Sorsak ?

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 23:03



Barbarossa blogunun sahibi Oğuz Öztürk blogunda bir süredir röportajlara yer veriyor. Blog futbol üzerine olduğu için röportaj yaptığı kişiler de genellikle futbol blogları ve futbol dünyasından oluyor. Ama bu sefer bir değişiklik yaparak benimle röportaj yapmak istedi; ben de kabul ettim.

Röportajı yapmadan önce de okuyucularına röportaj yapacağı kişiye ne soralım diye soran Barbarossa, blogunda bu amaçla da bir yazı yayınlıyor.

Benden de bunu duyurmamı istedi.

Şimdi bu linke tıklayarak bana sormak istediğiniz soruları kendisine sunabilir, röportaja siz de katılabilirsiniz.

Ha unutmadan "yaşı kaç, boyu kaç cm, sanat için soyunur mu, gerçek adı ne ?" gibi soruları cevaplamayacağımı şimdiden söyleyeyim.

Comments (9)

İstanbul'a gelirse benimle de bir halısaha maçı yapar mı? :)

Hbba şu meşhur film listesini ne zaman açıklayacak? Listede "Dark Night" olacak mı? Olmayacaksa "Batman Begins" olsun. (İmza: Christopher Nolan)

Halı Saha maçları için mejanerinden (ben olayım hadi) izin almanız gerekmekte ne yazık ki :)

gelişmiş blog kriterleri nedir, blog nasıl gelişir, gelişemeyen blog gelişine blog mudur?

ormanda bir ağaç düşse ve bunu kimse bilmese, o ağaç düşmüş sayılır mı? biri bir blog yazsa ve kimse okumasa o blog sayılır mı?

google da bok yazıp bloguna gelen adam sayılır mı?

bunların cevaplarını istiyorum, gelirken bir ufak ile girit ezmesi kaparsan allah razı olsun derim, başka bir şey istemem, böyle de minimalist bir okuyucuyum...

(Süper)Cem,

İstanbul'a Haydarpaşa'dan içinde şort, forma, halısaha ayakkabısının bulunduğu bir tahta bavulla gelme planım vardı. iyi oldu bu teklif ama önce menajerimle konuşmam lazım.

bendenbenkim,

listeyi oluşturmuştum ama türk filmleri için ayrı bir liste fikri çıkınca, bir de yorumlarda yazılan 6-7 filmi izlemediğimi farkedince hem bu açığı kapatmak hem de listeyi tekrar düzenlemek için biraz erteledim o yazı dizisini. ama haftaya başlatabilirim de belli olmaz.
chris beni de aradı. bayağı gücenmiş. "ağbi korsanını izlemişindir belki sana bluerayini yollayım filmin" dedi. ben de bekliyorum belki o zaman beğenirim.


schumy,

istanbul'dan halı saha teklifi var ne diyeyim ?


varol döken,

gelişmiş bir blog için pek çok kriter var tabi ama daha önce de dediğim gibi varol döken'in yorum yapması en son evre.

diğer soruları da bi ara ayrıca cevaplayayım.

bi ufak, girit ezmesi... başka bi şey lazım mı ? sonra bi daha çıkmayalım.

iki yorumun için de estağfurullah...

böyle iyiyim, böyle iyisiniz...

HBBA

Anadolu'nun Yıldızları Anadolu'da kalacak.

6 ay daha dayan sözleşmen bitiyor zaten :)

beni titanic otel'e tatile gönderin. dönüşte de "hayatımın en zor bi haftasını geçirdim" diyip şapka takayım.

Sustum, bunca zaman sustum ama geçen haftaki halısaha maçımızda aldığımız mağlubiyetten sonra daha fazla dayanamayacağım!

Sağ kanattan hızlı bindirmelerim neticesinde inmiş olduğum korner çizgisinden yaptığım ortalara arka direkte sadece dokunabilecek bir forvetim yok. Ayrıca çizgiye inip ceza sahası yayına çıkaracağım topa gelişine vurabilecek ve hatta benim o topu oraya çıkartabileceğimi hayalinde canlandırabilecek bir oyuncum da yok!

"Tackling ve headling i 20 olan", rakibe yakın baskı uygulayan ve aldığı topu ara paslarla önüme "al da at!" dercesine sunacak bir oyuncum yine yok..

Çok çalışan, çok koşan, tek pası -beceremese bile- her daim uygulamaya çalışan bir sağ açığım ve ben de artık "al da at dercesine paslar" almayı hakediyorum.

Bilginize arz edilir..

:)