Kısa Kısa 3

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 03:07

Şu an televizyonda izlenebilecek sadece iki program var bence. Biri Orhan Ayhan'ın muhteşem sunumuyla harika bir tat kattığı, Asuman Krause'nin hiç sırıtmadığı hatta yakıştığı Wipeout. Diğeri nasıl tarif edeceğimi bilemediğim "nevi şahsına münhasır" ifadesinin tam karşılığı Ayhan Sicimoğlu'nun Renkler programı. "Hastasıyım".

Yıllarca Şener Şen'in, Kemal Sunal'ın, İlyas Salman'ın filmlerindeki Kürt tiplerine ayıl bayıla gülen; filmleri, replikleri ezberleyen adamların bugün "En iyi Kürt ölü Kürttür" diye ortalarda dolaşması "ne gariptir" diyecem de diyemiyorum ki artık.

Bu arada Kürtler'e saydırıp saydırıp sonra da "bak benim Kürt arkadaşlarım da var" diyen adamları Yemekteyiz'de "yardım edeyim" diyip mutfağa girenlere benzetiyorum.

"İlkokul arkadaşımızı bulacaz" gibi saçma bir sebeple girdiğimiz Facebook yüzünden, gün geçtikçe halihazırdaki arkadaşlarımızdan tiksinir olduk

UGG Kızları bir ara boksör/güreşçi ayakkabısı giyen kızlarla aynı. Hani bi de derler ya "ben moda için değil rahat olduğu için giyiyorum" diye. E hani nerde boksör ayakkabılarınız, hani nerde numaralı badileriniz, hani nerde bolero dediğiniz o acayip şeyler? Ben göremiyorum.

Sonunda biri Adnan Polat'ın sesinde bir sorun olduğunu farketmiş olacak ki adam ses tellerinden ameliyat olmuş. Adam yıllardır "Ergen Alien" gibi konuşuyordu da biri de çıkıp "Adnan Başkanım korkunçsunuz" demedi.

Eğer bir erkek bir kadına, bir derdi olduğunu, güçsüzleştiğini, iyi olmadığını söyler açılırsa kadın onu "ZAYIF" görür; içine atıp kendi halletmeye çalışır kadına hissettirmemeye çalışırsa da bu sefer "duygularını bana açmıyorsun" diyerek kadın tarafından ÖKÜZ yerine konulur.

Biri size "Deja Vu ne demek?" diye sorarsa ona "Beyaz Show" diyin. Bir insan yıllardır aynı esprileri, aynı saçmalıkları, aynı (güya) potları kırar da bunun adına da "çizgimi hiç bozmadım" deme yüzsüzlüğü yapar mı ? Beyaz denen adam yapıyor. Bence Kanal D'nin Beyaz Show'u hala ısrarla devam ettirmesinin tek sebebi ertesi gün Okan Bayülgen'i izlerken insanlara "Okan bu işi biliyor lan" dedirtmek.

Okan Bayülgen demişken; Okan Bey yıllardır "Ekşi Sözlük, Uludağ Sözlük, Youtube" demediği program yokken sömürdüğü Alkışlarla Yaşıyorum'un adını hiç telaffuz etmeyip bir de buna "RTÜK yasağı" kulpu taktı. Hatta bununla da yetinmeyerek güya jest yaparak programa çıkardığı Mesut Bahtiyar15 saniye konuşturarak Kolpanın da Kralı olduğunu ispatladı.

2010'a girdik diye bi şey olmaz diyordum bakın olmadı. Zaten bir mucize bekleyebileceğimiz tek yıl 2000'di. olsaydı 2000'de olurdu bi mucize. Boru değil 2000. Ama onda da olmadı işte. 2012 diyeceklere ise cevabım daha önceki yazılarda gizli.

Kızılay yetkililerinin yerinde olsam "Twilight Twilight" diye inleyen tüm ergenlere zorunlu kan bağışı yaptırırım ki hem vampir aşkı içinde yanıp tutuşan bu gençlerimiz tatmin olsun hem de kanları züppe vampirlerin yerine hastalarımıza şifa olsun. Hatta serumu da boyunlarını dişleyip öyle taksınlar ki gerçekçi olsun.


Duayen(!) gazetecimiz Ertuğrul Özkök Beyefendi "20 yıl önce bu göreve geldiğimde gazete nasıl çıkarılır bilmiyordum" buyurmuşlar. 20 yıllık staj bitti şimdi tatil zamanı..

Comments (8)

Eğer bir erkek bir kadına, bir derdi olduğunu, güçsüzleştiğini, iyi olmadığını söyler açılırsa kadın onu "ZAYIF" görür; içine atıp kendi halletmeye çalışır kadına hissettirmemeye çalışırsa da bu sefer "duygularını bana açmıyorsun" diyerek kadın tarafından ÖKÜZ yerine konulur.

efsaneymis.

adfgdasgfsa twilight kızlarının kullanım alanıyla ilgili fikir hakkaten şahane. en azından ortalıkta dolaşmalarına "tamam tamam, kızmıcam, amme hizmeti yapıyolar sonuçta" diyerek göz yumabilirim.

Eğer bir erkek bir kadına, bir derdi olduğunu, güçsüzleştiğini, iyi olmadığını söyler açılırsa kadın onu "ZAYIF" görür; içine atıp kendi halletmeye çalışır kadına hissettirmemeye çalışırsa da bu sefer "duygularını bana açmıyorsun" diyerek kadın tarafından ÖKÜZ yerine konulur.

erkeğin bunu bilip 3. bir alternatif oluşturanı makbuldür:)

kısa kısa lar efsane olma yolunda bold hızında ilerliyor.

"aha buraya yazıyorum bu hafta sonu en az 5 tane yazı yazacağım bloga."
Cuma Twitter hizmetinde yazılmış...

O zaman kızlara umut veren sonra da yapmayan erkeklere de bişiy denmesini talep ediyorum :)

montaj :m

"Eğer bir erkek bir kadına, bir derdi olduğunu, güçsüzleştiğini, iyi olmadığını söyler açılırsa kadın onu "ZAYIF" görür."

Boyle bir dusunce gercekten var mi? Bana cok sacma geliyor. :D Oyle kadinlar varsa atin onu cope o zaman..

hayri hiçlerli ninja warrior var. onu atlamışsın. hayri hiçlerin yapabileceği bir işten hoşlanacağım hiç aklıma gelmezdi. hatta zamanında stardayken şampiyonlar ligi maçlarında uyuz olduğum "hadi arif", "hadi kubilay" haykırışlarının da numara olduğunu düşünmeye başladım. eminim bu adam o zaman kendini yırtarak bağırırken, içinden de kıs kıs gülmekteydi ulan nasıl kıl oluyordur millet bana diye...