Song From A Secret Garden

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 15:00

Haftanın Şarkısı , Norveçli Secret Garden'dan "Song From A Secret Garden".

Şimdi yine "sözsüz şarkı mı olur" diyenler çıkar ama şarkının adı "Song" ben ne yapayım.

Secret Garden1995'de Eurovision'u izlerken ilk kez dinlemiş ve Eurovision gibi basitliği ve gereksizliği ağızlara sakız olmuş bir yarışmada katıldıkları şarkıya hayran kalmıştım ki o şarkı günümüzün klasiklerinden olmuştur artık. Eurovision savunucularının da en büyük güç aldıkları şarkılardan biridir.

Yeri gelmişken Eurovision'u seven tarafta olduğumu da belirteyim de antipatikliğim tavan yapsın.

Secret Garden, kemanda Fionnuala Sherry ve piyanoda Rolf Lovland'den oluşuyor. Rolf aynı zamanda grubun tüm şarkılarının da bestecisi. Haftanın Şarkısı olarak seçtiğim şarkıları "Song From A Secret Garden" ise aynı zamanda grubun ilk albümü "Songs From a Secret Garden" a da ismini veren şarkı.

Şimdi bu şarkıyı dinleyince hepiniz "aa ben bu şarkıyı biliyordum zaten. ee eski bi şarkı değil mi bu" diyeceksiniz. Grubun tadı da orda zaten. Öyle şarkılar yapıyorlar ki sanki bu çağa ait değil de en az 100 yıllık klasikmiş gibi geliyor insana.

Daha da uzatmadan şarkıya geçelim.



O kadar bahsetmişken grubun çıkış yaptığı ve artık günümüzün klasiklerinden olan, 1995 Eurovision galibi şarkıları Nocturne'i de ekleyeyim de tam olsun. Grup hakkında daha detaylı bilgi içinse resmi sitelerini ziyaret edebilirsiniz : Secret Garden

Secret Garden - Nocturne

Comments (6)

Hakkaten eski bir klasik gibi.

bu dinlediğim nocturne muydu?
tam huzur

muhteşem!

Gerçekten de dedim.

Paylaştığın pek çok şarkıyı arşivime ekledim,daha önce bu kadar benimle uyumlu müzik zevki olan birine rastlamamıştım.Güzel şeyler öğrendim senden.İyi birikim yapmışsın.Tüm yazılarını okumaya karar verdim,umarım bu hedef gerçekleşir.Bu kararı tetikleyen bazı yazılarında aldığım notlardı.Ne diyebilirim ki daha,emeğine sağlık.

eskiden lise yıllarında öğlen yemek yemez ınternet kafelere giderdim o zamanlar herkes yoktu nette paylasılanlara yapılan yorumlar daha duzeylıydı ahmet bey ayse hanım vs dıye once onları aldılar sonra faceye herkes uye olmaya basladı vs vs vs derken heryere yayıldı bu sevıyesızlık sımdı blogları kesvettım buralara ulasmamız henuz bunlar ıyıkıde ulasmamıs tesekkurler arkadaslar ılgıyle takıp edılıyorsunuz