Dünyanın En Güzel Şarkısı ve Klibi

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 03:34


"Dünyanın En Güzel / İyi ...." cümlesi ile abartıyoruz her şeyleri bu sanal alemin rutinleşen paylaşımlarında. Her videoya her şarkıya "yok böyle bi şey, bunu izleyin valla manyak..." gibi kalıp cümleler kuruyoruz mütemadiyen.

Tüm bu hengamenin içinde bir gün biri çıkıp dese "Sence dünyanın en güzel şarkıları hangileri" diye, önce biraz düşünürüm; haksızlık olmasın dinlediğim onca şarkıya diye.

Ama bir şarkıyı hemen kenara yazarım. Ondan sonra başlarım diğerlerini düşünmeye.

The Cranberries'den Animal Instinct olur o şarkı. Dolores'in tanımlamakta zorlandığım o eşsiz sesinin en yakıştığı şarkıdır Animal Instinct.

Aynı kişi hiç işi yokmuş gibi çıkıp bu sefer de "Sence dünyanın en güzel klibleri hangileri" diye sorsa; o zaman hiç düşünmem işte. Cümle bitmeden "Animal Instinct" derim.

Çünkü bu şarkıyı eşsizleştiren sadece Dolores'in yorumu, muhteşem sözleri, Cranberries'i Cranberries yapan (züppe vj dili ile) "inanılmaz soundu" değildir sadece. Şarkının kısa film tadındaki klibi bana göre tüm zamanların en iyi klibidir ve böyle muhteşem bir şarkıya ancak böyle muhteşem bir boyut katabilir bir klip.
Suddenly something has happened to me
As I was having my cup of tea
Suddenly I was feeling depressed
I was utterly and totally stressed
Do you know you made me cry
Do you know you made me die

And the thing that gets to me
Is you'll never really see
And the thing that freaks me out
Is I'll always be in doubt
It is a lovely thing that we have
It is a lovely thing that we
It is a lovely thing, the animal
The animal instinct

So take my hands and come with me
We will change reality
So take my hands and we will pray
They won't take you away
They will never make me cry, no
They will never make me die

And the thing that gets to me
Is you'll never really see
And the thing that freaks me out
Is I'll always be in doubt

The animal, the animal, the animal instinct in me
It's the animal, the animal, the animal instinct in me
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me
* Bu arada The Cranberries'den yeniden birleşmesinin ardından bir başka güzel haber daha geldi. O da 22-23 Temmuz'da İstanbul ve İzmir'de iki konser verecek olmaları.Sizi bilmem ama ikisinden birinde mutlaka orada olacağım.

Comments (19)

gerçekten katılıyorum. En sevdiğim parçadır kızın sesine taparım

müzik yelpazemi geliştiren topuluk solo albümde neymiş birleşmeleri en mantıklı karar olmuş.

Liseden beri en sevdiğim gruplardan biridir. Heyecanlandım geliyor olmalarına :) Duymamıştım.

Günüme neşe kattın, sağolasın...

bu yaz konser paraları bize çok pis kaçacak hacılar..

ilk gençlik yıllarında keşfettiklerin daha bi özel kalır ya hep, o dönem trend olan şeyleri hatırladıkça o dönemin büyüsüne bırakmak istersin kendini. Mesela eskitilmiş ispanyol paça kotlar geldi aklıma. Kız lisesinden lacivert mini jilelerle çıkmışız. Bişi duyduk kasetçinin önünden geçerken ve kalıp dinledik yağmur altında. Girdik 3kişi ortak aldık kaseti.eve koşturup dinledik.

cranberries di. o 3 kişi birbirimizi bıraktık, cranberries i bırakmadık. Yani ben bırakmadım:) bu klibi ben de çok severim. Ama objektif bakamadığımı düşünürüm hep.annelik var ya içinde.bir bilen tarafından sevilmesi yüreğime su serpti valla:)

dolores candır.

ortak yönlerime artık şaşırmadığım hbba'ya her sabah beni uyandıran,aynı zamanda zilsesim olan şarkıyı haftanın şarkısı yaptığı için teşekkür ediyor ve bi aralar dolores in kardeşi olduğunu düşündüğüm everything but the girl ün solisti tracy thorn u tavsiye ediyorum

çok kötüsün lan! 2 gündür sitene girip paso bunu dinliyorum, sanki şarkı bende yokmuş gibi! yazıların için değil şarkıyı dinlemek için açıyorum blogunu habire:)

o değil de ben de şu aparattan koyup soundtrack olayına felan girsem mi diyorum? (hbba, modada öncü...)

Ustam, en güzel şarkı bende o anki ruh halime göre değişir ama eğer ruh halim "Cranberries-Animal Instinct" gibiyse, "Pink-Family Portrait"'i tercih ederim.

"Stars" klibini daha çok seviyorum ben...

dünyanın en lerini zaman zaman ben de kendi içimde belirlemeye çalışırım..cranberries hastasıyımdır zaten,konserinin olduğunu burdan ogrendıgımde dırek ıletıme falan yazdım acayıp sevındırdın benı gece gece..=) ama bence dunyanın en guzel sarkısı Claire Pichet-Rue Des Cascades..arastırmanı ve bı yerlerden edınmenı tavsıye ederım eger elınde hala yoksa;)

Lan ben bunu yeni gördüm. Seni daha bi sevdim HBBA reyis :)

Benim de Kırenberiyiz sevgimi bilmeyen yoktur ama en hastası olduğum parçaları budur aynen. Elalemin Zombie diye dolandığı ortamlarda, hayli underrated kalıyor bu şarkı.

işte buna kesinlikle katılıyorum. ne zaman izlesem boğazımda bişeyler düğümlenir paylaştığın için teşekkürler..

dünyada zalimler oldukça mazlumlar hep ağlar

Eѵery ωeеkend i usеd tο go
tο sеe this web sitе, beсauѕe i wish fοr enјoymеnt, sinсe thiѕ thiѕ ωeb
ρage cοnationѕ аctually fastidiоus funny informatіоn
too.

Feel fгee to visіt my pаge :
: acne breakouts

Ρretty! Τhis wаѕ аn іncreԁibly wonderful poѕt.
Thank you for prоvіding this іnfo.


Here is mу web-sitе just click the following webpage

This paragrаph іs genuinelу a good one it helps new nеt
νіsitors, who arе wishing in fаvor οf blοgging.


mу webpage :: Www.dexhamilton.com

If you ԁesire tо get a great ԁeal from thіs pοst then yοu have to аρply thеse
methoԁs to your won weblоg.

Here is my web-sіtе ... Premature Ejaculation Treatment