Fleet Foxes - Mykonos

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 18:49

Bazı şarkılar bazı albümler vardır, ilk dinleyişinizde "ee bu mu yani" dersiniz. Ama daha sonra defalarca dinledikçe o şarkının ya da o albümün tadını almaya başlar, artık o şarkıları dinlemeden duramazsınız.

Bazı şarkılar ise size daha ilk dinleyişte uzun yıllar kendini dinleteceğinin ışığını verir.

İşte bu Haftanın Şarkısı olan Mykonos da daha ilk dinleyişte "vay be bunlar da kimmiş" dedirten cinsten bi şarkı.

Seattle kökenli Fleet Foxes'ın kendi adlarını taşıyan ilk albümlerinden sonra çıkardıkları "Sun Giant" albümünden muazzam bir şarkı Mykanos.

Daha önce belirttiğim üzere animasyon klipleri pek seven biri olarak şarkının klibine de ayrıca bayıldım diyebilirim.






The door slammed loud and rose up a cloud of dust on us
Footsteps follow, down through the hollow sound, torn up

And you will go to Mykonos
With a vision of a gentle coast
And a sun to maybe dissipate
Shadows of the mess you made

How did any holes in the snow tipped pines, I find
Hatching from the seed of your thin mind, all night?

And you will go to Mykonos
With a vision of a gentle coast
And a sun to maybe dissipate
Shadows of the mess you made

Brother you don't need to turn me away
I was waiting down at the ancient gate

You go
Wherever you go today
You go today

I remember how they took you down
As the winter turned the meadow brown

You go
Wherever you go today
You go today

When I'm walking brother don't you forget
It ain't often you'll ever find a friend

You go
Wherever you go today
You go today

*Grubun MySpace sayfası için tıklayın

*Bu arada benim blog yazılarına konu ettiğim film ve müzikler için benden link isteyenler çıkıyor. Ben uğraşmayayım bununla da yorumlarda link paylaşımı yapmak isteyenler yapabilir bunu diyeyim. Ama bu paylaşımı yapana "sağol dostum emeğine sağlık" tipi yorum gelirse yakarım bu gezegeni haberiniz olsun.

Comments (8)

İlk albümden White Winter Hymnal'ı sevmiştim.Bu albümde de bu paylaştığın şarkıyı dinliyorum.Diğerlerini Shift-Delete yapmıştım.White Winter ile tanıdığımdandır belki de onun yeri daha farklı
http://www.youtube.com/watch?v=DrQRS40OKNE

Pek şarkı dinlemeyen ve hiç video klip izlemeyen birisi olarak her ikisini de beğendim...

"15 yaşındayken mahalledeki bir plakçıya giderdim. Orda çalışan biri vardı ve o benim ne sevdiğimi bilirdi. Ve bir gün bana bir albüm vermişti. Eve götürüp pikaba taktım ve anında nefret ettim. Yani gerçekten nefret ettim. Sadece anlayamıyordum. Bu yüzden tekrar çaldım,tekrar çaldım sonra tekrar çaldım. Sonunda farkettim ki çalmadan duramaz olmuşum.O notaları dinleyip duruyordum. O gün şunu anladım. Hayatım boyunca yapmak istediğim şey işte buydu. Anladın mı müzik yapmak…" Aklıma direk bu satırlar geldi yazını okuyunca:)

son haftaların da katkısıyla favori serin bu olmaya başladı bak söyleyeyim. (:

şey ama yanlış hatırlamıyorsam bu şarkının bulunduğu albüm Fleet Foxes albümlerinden sonra değil de önce çıkmıştı. indirmemiştim ben ama tesadüf tek bu şarkı var o EP'den bende ve evet çok hoştur.

Fleet Foxes albümünün ise genelini severim ben. gayet başarılı bir albüm.

uov çok lezzetlidir pek çok şarkısı, İngilizler candan severler, öyle cafelerinde alışveriş merkezlerinde çalarlar, siz de ilk kez duyduğunuzda gidip öğrenirsiniz bu gerçeği.
ilk kez dinleyenler diğer şarkılarını da dinlemeli kanımca..

hemen feysbukumda paylaşayım :))

canlı performansı da süpermiş.

http://www.youtube.com/watch?v=7bJC330fBPM

mütiş şarkı, mütiş album , mütiş grup..bir simon and garfunkel ,everly brothers soundu yakalamışlarki sormayın...benzer bir grup için bkz: the last shadow puppets