Blogger Açılımı

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 00:08

Efendim malumunuz Başbakanımız durmadan açılımlar yapmakta; Türk, Kürt, Roman demeden her kesime hitap edip; şarkıcı, türkücü, aktör, aktrist ve Nihat Doğan demeden Türkiye’nin tüm meşhurlarını bir bir makamına çağırıp kahvaltılar vermekte.

Kürt Açılımı ile başlayan ve temelinde birlik beraberlik, barış ve kardeşliğin  olduğu ama özünde daha çok "her kesime şirin görünme” çakallığının yattığının Ermeni vatandaşlarla ilgili söylemler sonucu iyice açığa çıktığı bu açılımlardan yola çıkarak Başbakan’ın artık görmezden gelemeyeceği Sosyal Medya’ya da el atacağını ve yakında Sosyal Medya’nın en büyük simgeleri olan Blog Yazarları’nı bir kahvaltıya, akşam yemeğine, olmadı bir kokoreççiye çağıracağını düşünmekteyim.

Peki bu görüşme nasıl geçer ?

Köşe yazarları ne kadar az yazarsa ülkede o kadar huzur olur” diyen Başbakan’ın köşe yazarlarından çok daha sivri dilli  blog yazarlarına neler söyleyebilir ?

İşte HBBA olarak bu görüşmenin olası perde arkasını sizler için araştırdım.

Pucca

Başbakan’ın Pucca ile birebir muhattap olacağını pek düşünmüyorum açıkçası. Ama genel konuşmasını yaparken şöyle şeyler söyleyip dokundurabilir kendisine :

Bazı hanımlar var ki sabah sevgilisiyle kavga ediyor, akşamına yazısında; akşam adamda kalıyor sabaha blogunda… ne var ne yok anlatıyor.. Olmaaaaz!!! Müslüman mahallesinde salyangoz satılmaz. Sen namahreminle yaşadığını dört duvar arasından dışarı çıkarmayacaksın.

Başbakan’ın bu dokundurmalarından sonra, toplantının sonunda Emine Erdoğan, Pucca’yı kenara çeker ve kulağına “her gün yeni yazı var mı diye bakıyorum.” der ve durumu toparlar.

Flying Dutchman

Bazılarınız var ki blog yazarı değil maşallah Pekin metrosunda bilet gişesi memuru. İki dakika boş durmuyor yav.. Blogu bi açıyorsun “En İyi 10 Al Da At Dercesine Pas”, 10 dakika geçiyor bi bakıyorsun “Singapur Ligi İncelemesi”, aradan 1 saat geçmiyor “Iron Maiden Budapeşte Konseri”, yorum yapayım diyorsun o arada site güncelleniyor bi bakıyorsun “ Mick McCarthy Senden Nefret Ediyorum” başlıklı bir başka yazı… Hangi arada kendi işlerini yapıyorsun sen. Ne bu hırs, ne bu trafik… Bi soluklanın bi kendinize gelin yahu !!! 

5Posta

Zamanında en az üç çocuk yapın dedik ama aranızda bu söylemimizi farklı yerlere çekip bu işin yol haritasını çıkartanlar var? Daha sayfaya girmenle “Günün Gacısı” olarak karşına çekik gözlü çıplak bir kadın çıkıyor. Her şeyden önce Gacı lafı Romanlara özgü bi laftır ve ben Roman vatandaşlarımı rencide ettirmem arkadaş. Tamam en iyi meyve koyu olan, en iyi hatun da bodur olandır ama sen benim hem Roman vatandaşımı hem de Eskişehirli Tatar vatandaşlarımı balık halindeki levrek gibi sergilersen kusura bakma ama ben bu oyunu bozarım arkadaş !!!

Herkes haddini bilsin !!!


Voodoo Girl

Bir kız var; öğretmenim diyor. Ama bakıyorsun yazdıklarına ; yok şu bara gittik yok şöyle eğlendik. Bi kere Ankara’da hangi okulda hocasın bakayım sen ? Ankara gibi yerde nasıl oluyor bu gece hayatı ? Hem blog yazarı hem öğretmen olunmaz !!! Ya öğretmen olacaksın ya blogger. ikisi bir arada olduğu zaman ters mıknatıslanma yapar. 

Edward Ander

Askerlik yan gelip yatma yeri değildir dedik. Ama aranızdan bazı yazar arkadaşlar askerde yan gelip yatmamayı, orda da yazı yazma olarak algıladı. Yav kardeşim, askerdesin.

Yat, sürün, koş….

Ne diye her çarşı izninde blog yazısı yazıyorsun sen ?
          Sen bu kafayla gidersen "ben bu yaz nerdeydim?" sorunun cevabı "askerdeydim" olmaya devam eder.


Oz-T

İşte hem partimiz hem de hükümet olarak anlatmaya çalıştığımız; açılımlarla desteklediğimiz mesaj bu : Hepimiz Aynı Mahallenin Çocuklarıyız !!!

Her ne kadar hanım kızımız bizim örfümüze, kültürümüze hiç yakışmayacak şekilde bazı söylemlerde bulunup bir şeyler yazıyor olsa da biz onu da kucaklıyoruz. Zaten taa Amerikalar’dan atıp tutmak kolay. Gelsene buraya. Gelip burda elini taşın altına koysana…

Ama olsun biz yine de onu da kucaklıyoruz.

Sami Hazinses

Efendim biz ne dedik. “blog bizim için amaç değil araçtır”. İşte aranızda bu söylevi tamı tamına uygulayan bi arkadaş var. Amma velakin amaç var, amaç var… Biz hangi amaçlarla kullanıyoruz, bu arkadaş hangi amaçlarla kullanıyor…

Yok efendim neymiş börek severmiş de, ailesiyle yaşarmış da…

Sevsinler seni… 

Kerizella

Bakın benim 3 çocuk lafımla zamanında dalga geçenler olmuştu. ama ne oldu. Biriniz çıktı bu çocuk işini fırsata çevirdi. Böylece ne kriz kaldı ne işsizlik. Hepiniz Alev’i örnek alsın.

Serdar Kuzuloğlu

Özel olarak yanına çeker ve “Öyle sahte isimler ardına saklanıp ona buna sallamasın kimse. Senin de bu konuyla ilgili FriendFeed’de yaptığın çıkışı çok beğendim. Senden İnternet Ekipler Amiri olarak bu bu tip çıkışlar ve denetlemelerin devamını bekliyorum. Haydi layklarını da al git.”


Her Boku Bilen Adam

Hele bazılarınız var ki her şeyin en iyisini en doğrusunu o biliyor. Her şeyi eleştiriyor. Yav kardeşim ben göreve geldiğimde emekli maaşı 150 TL iken şimdi 600 TL.. Bunu niye yazmıyorsun ? Anca oturduğun yerden her yere laf yetiştir. Madem sen biliyorsun en iyisini en doğrusunu; kurarsın bir parti, girersin seçime, benim halkım seni seçerse gelirsin oturursun seni de görürürüz ne yapıyorsun ne yapamıyorsun….
Ben yarın bırakıyorum koltuğu gel otur haydi hodri meydan !!!

Ama bunlar bilmezler, bunlar anca oturdukları yerden……

ve Başbakan coşar…


Davetin sonunda her birimiz “O kadar da kötü değilmiş adam, Sonuçta bizi yemeğe çağırdı. Kim çağırdı ki bizleri şimdiye kadar böyle bir makama, Bak eleştirdi falan ama o kadar birebir muhattap oldu, Bu da bi gelişme …” gibi saçma bir iyimserlikle ordan çıkar; bir süre afyonlanmış halde hayatımıza devam eder, sonra değişmediğini gördüğümüz ilk saçmalıkta da koca bir “haaaaaaa….şimdi anladım” diyip uyanırdık mevzuya.

Ama olsun Sayın Başbakanım. Size yine de çağırabilirsiniz bizi yemeğe…

…kahvaltı da olur…

…bi pizza söyleyin bari…

…gofret ?

Comments (16)

Kafalarımız aynı şekilde mi çalışıyor yahu? Daha bugün "Tayyip Amerika başkanı olsa ne olurdu" temalı hayaller kurdum. Şöyle ki:

"Benim Porto Rikolu kardeşimle zenci kardeşim eşittir. Ne demişler: Biz bu toprağa ayak basmadık; bu toprak bize ayak bastı!"

Dalkavuk alkışları kopar; birkaç ay sonra rap yaparken küfreden zenci çocuklar tutuklanır, olaylar gelişir...

Sevgili HBB,

Her açılımın kapanmayla bittiğini bilmiyor musunuz? Aman ha! Gölge etmesinler yeter... Bir goflete heba etme blog dünyasını. Aramızda para toplar alırız sana istediğin gofleti! Şurda kendi halimize takılıyoruz.

Sevgilerimle...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

tayyip bey kendini bi açsa her şey çok süper olacak bence..

çeker emine puccayı bir kenara taktik alır kanımca

Sayın Başbakanım,
Edward'a dokunulmazlık rica ediyoruz. kırkta yılda bir yazıyor çocuk, yapmayın etmeyin!

Bu yazında çok matahmış gibi Flying Dutchman'i taklit ettiğin her halinden belli. Mesaj kaygısından levent kırca diyorduk, taklitçilik de gelince adının tam hakkını vermiş oldun bravo.

S.S.A.Y

Sanırım reytin kaygılarım var.Geçenlerde arkadaşıma '' Blog sayfamı okuyor musun?'' diye sordum. ''Yooo her boku bilen adam diye biri var onu okuyorum'' dedi.
Acaip kıl oldum sana, benim arkadaşım beni değil seni okuyordu.Sonuç itibari ile merak ettim ikinci kıl olma sebebi çıktı ortaya.Lakin hekimim dr.House her boku bilmesine kıl olurum.
Neyse okuyayım bari eğlenceli sanki

Vaybe başbakan bile beni takamyacak :(( hiç beni davetli listesinde yazmamışsın. cık cık cıkk

neticede yemek varsa, rauf denktaş'la bile otururum.

Ahanda beni de çağırmamış. Yazıklar olsun. Halbusi kaç gündür twitter'da Başbakan blog yazarlarını da yemeğe çağırsa ya, diye yazıp duruyordum. Çogayıbettin Başbaganım.

HBBA bölümünü okurken bi an sanki gerçekten RTE'yi dinliyormuş gibi oldum :D

Sevgili basbakanin blog ismimi begenmesi hosuma gitmedi degil.

Yazinin fikri cok orjinal olmus, cok begendim ^.^

hayret seks hayatıma laf etmemiş abdesti bozulur diye mi acaba.

ne kadar kör olduğunuzun farkına varacaksınız illa ki. ama geç kalmış olacaksınız :)

Rabbim hidayeti nasip bile etmez belki , siz de mühürlülerdensinizdir kimbilir. ;)

elin gavuruna dua ederim size etmem. elin gavuru islamın gerçeğini bilmez.ama sizler bukadar islam dolu bir memlekette bukadar islama uzak kalabilmişsniz ya belli ki nasipsizlerdensiniz :)

ha bu arada sallayın ordan burdan lafları, konuşan değil susan ve olması gerektiği gibi AK partiyi iktidar yapan çoğunluk oldukça vızz gelir tırısss gider boş laklaklarınız :)))))

:)'e... islamiyeti 1400 yıldır yanlış anlatanlar, kullananlar istismar edenler hep iktidardalar o günden beri...bakın bir tarihe osmanlıya daha öncesine...ne kadar kullanmışlar o güzelim dini..açıkça söylemek gerekirse peygamberimiz öldükten sonra her şey eskisine döndü...bugün hangi müslüman ülke islamiyetin yaşayış felsefesini yaşatabiliyor vatandaşlarına...ne yazıkki insanlar yine başaramadı yine en muhteşemi! anlayamadı...1400 yıldır namazın nasıl kılınacagını,abdestin nasıl alınacağını tartışıyor,tartıştırılıyorsa bir topluluk kuran-ı kerim gibi zamanların ötesi bir kitaba sahip olmanın hakkını veremiyor demektir..keşke,keşke anlayabilseydik keşke dünya hayatını ahirete değişmeseydik.son olarak,ey müslüman... aç açın halinden ancak aç kaldığında anlar bu gezegende ,ama biz bakarız uzaktan bir gemicik gelir bu sahillere,bir de derelerin intikamı ağır olur bu şehirlerde...keşke değişmeseydik arzularımızı,hırslarımızı... gerçekle,tek'le!