Hangi Bildiğim ?

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 02:45

Efendim geçtiğimiz ay bildiğiniz gibi Barbarossa Blog ile bir röportaj gerçekleştirmiştik. O röportajdan bir kaç gün sonra Madam Brownie adlı online kadın dergisi ekibinden de bir mail geldi.

Her ay bir blogger ile röportaj gerçekleştirmek istiyorlarmış ve benimle başlamak istemişler. Ben de cool çizgimi bozmamak adına önce "acandama bakıp size haber veririm" yazıp yolladıktan 15 dakika sonra "ajanda yerine acanda yazmışım, bunu kimseye söylemeyin hemen bugün gerçekleştirelim röpü" diyerek serinin ilk konuğu oldum.


Açıkçası bu röportaj yapılan insan olma duygusu "vay be bana bak" gibi salakça bir hazzı içermesinin yanında gerçekten de eğlenceli bir aktivite. Dışardan bakanlar için "sen kimsin de röportaj yapılıyor la senle ?" gibi baltalayıcı bir yaklaşım potansiyeli de olsa "ulan bu memlekette kimlerle röportaj yapılıyor ne sorular soruluyor" gibi leventkırcavari bir toplumsal mesajla da sizi Madam Brownie ile yaptığımız röportaja doğru göndereyim.

Daha önceki röportajda ve başka yerlerde söylediğim şeyleri bulup "ee aynı şeyleri söylemişsin" diyebilirsiniz ama "aynı şeyleri sordular ne yapayım" diyerek savuştururum sizi.

Comments (8)

sosyal mesaj verirken Levent Kırca taklidine büründüğünüzü nihayet kabul etmenize çok sevindim. Yalnız o tabiri hakkınızda kullanan ilk bendim, bir referans dahi göstermemeniz ayıp olmuş.

SSAY

allah benim belamı versin o zaman.

tennenbaum seven adam güzel adam... yazarken tahta parmağımı klavyenin kenarına kenarına vuruyorum...

tenenbaumlar sevilmez mi a dostlar.

varolcum tahta parmağına kurban.

Ee aynı şeyleri söylemişsin hocam, oldumu şimdi :)

e aynı şeyleri sordular farklı mı konuşaydım ?

Kadinlar hakkindaki son sozlerini begendim. :D Dogru soze ne denir..

Her boku biliyorsun şimdi.Bir çok yazın fikirlerimle örtüşüyor,ancak bu kadınlar hakkında fazla şey bilmiyorsun arkadaşım.Ne yaşadında bu kadar korkuttular seni?