Paranormal Haftasonu Aktiviteleri

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 23:30

Bloga bi kaç yazı yazayım dedim bu haftasonu. Sabah da içimdeki Volkan Demirel sevgisini anlatan bi şeyler yazdım altta duruyor hala. Sonra Fener maçını izledim. Volkan'a 2 top geldi ikisini de kurtardı.

Başka bir yazı için oturdum sonra laptopun başına. Sonra internet bağlantısı gitti. Modemde sorun varmış. Geçici bir çözümle hallettik onu. Derken ben hiç dokunmadığım halde bilgisayarın ekranında sayılar belirmeye başladı. Ulan üçüncü türden yakınlaşmalara mi giriyorum derken sorunun klavyede olduğunu anladım. Ben yazmadığım halde hangi sayfayı açarsam açayım kendi kendine bir şeyler yazıyor klavye.

"E kısmet değilmiş yazmak" diyip dışarı çıkayım dedim. Çıkar çıkmaz üzerime üzerime yağmur yağmaya başladı. Normalde üşenir devam ederdim yoluma ama bu sefer ıslanmak istemedim ve eve dönüp şemsiyeyi alıp tekrar aşağı indim. Kapıyı açıp dışarı çıkar çıkmaz bir baktım en ufak bi çiseleme dahi yok. Yine üşenmeyip şemsiyeyi bırakıp bu sefer kapşonlu bir şeyler giyerek aşağı indim. Sadece 5 dakika sonra tekrar yağmur yağmaya başladı üzerime. "Truman Show mu lan bu" diye düşünürken bu yağmur ve bu kötü havada ne amaçla son ses müzikle ordan geçtiklerini bir türlü anlamadığım ve plakalarından Avrupa'da yaşadıkları sonucunu çıkardığım iki adet Cankan tarafından üzerime büyük bir kütle su sıçratıldı.

Lanet olsun diyerek, biraz da olabilecek başka şeylerden tırsarak eve döndüm. Bilgisayarı "belki geçmiştir" diye Türk genlerime borçlu olduğum bir umutla açtım. Ama aynı sorunun devam ettiğini gördüm. Güç bela girdiğim maillerimde Volkan ile ilgili yazdığım yazı nedeniyle gelen küfürleri okuyup bu yazıyı yazmaya karar verdim.

Bu olanları da arkadaşımdan ödünç aldığım usb klavye ile yazıyorum ve ben bunları yazarken yan penceredeki boşluğa bilgisayarım sayılar yazmaya devam ediyor.

Bu yazıyı "neden kişisel bir şeyler yazmıyorsun, ne bileyim hayatından falan bahsetsene biraz" diyen arkadaşlara ithaf ediyorum.

Bu arada Volkan çok iyi kaleci.

42424242424242424242424422442424242424242424244242
17777777777777777777777777777777777777
464646464644646464664646464464664646464646464

Comments (4)

mıoadsfmoı Aynı şeyleri yaşadığım pek çok olmuştu zira yarın yayınlanacak olan hasta adam yazımın ana temasıydı "paranormal aktiviti" sdaf Benzerlikler yaşamak eğlenceli oluyor.

Olsun lan. Kaleci olarak Mahmut Tuncer daha kıyak giderdi ama Volkan ondan daha iyi. Çünkü penaltı kurtardı. Topu ıskaladı ama olsun. Bunları hoşgörmek gerek. O kadar olur. Zaten Güiza'da gol kaçırıyor. Evet.

sana fazla yaklaşmamalı anladım ben :))

"neden kişisel yazmıyorsun?" kısmını üstüme alınmıyorum:)
şu yazı üstüne kişisel yazmamam mı gerekiyor acaba diye düşünmedim desem yalan olur. senin 1 gündür yaşadığını ben aylardır yaşıyorum. terkedildim. maaşımı alamamaya başladım. iş değiştirdim, şirket birkaç ay sonra kapandı. evde oturmaya başladım.evdeki teknolojik aletler birer birer patladı. en son aldığım telefon da bozulunca avukatlık olduk genpa ile. hoş bir delikanlıylan rüzgarlı bir karşılaşmamız oldu, gittim kapısına not yazdım, herif günlerdir evine uğramıyor. kimse nerde olduğunu bilmiyor mahallede. öldü mü kaldı mı belli değil. vs vs vs
nasıl magnettim ne hale geldim!
bu yorum üstüne benim blogdan bi süre uzak dur dersen şaşırmam:)

kurşun döktür bişey yap :)

ha şu var bi sürü insan senin yasadığın günü yasadığında ettiği küfüle bir yıllık sıkıntıdan arınırdı herhalde :))