Video Ne Arar La HBBA'da ?

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 17:54

Blogda madem "Haftanın Şarkısı" var; o zaman niye bir de haftanın videosu yok diye düşündüm ve bir HBBA atasözü olarak "yeni bir seri oluşturmaya karar verdim."

Aslında yeni bir seri falan değil hani; ayak yapmayayım. Daha önce buraya koyduğum videoları "haftanın videosu" diye etikenlendirdim oldu bitti işte.  Zaten elimizde de alkışlarlayaşıyorum gibi  muhteşem bir kaynak olunca bu bölüm için materyal bulmak da zor değil.

Bu bölüme madem bir çeki düzen verdim o zaman ilk video da şöyle sağlam bir şey olsun dedim ve aylardır abartısız her gün izlediğim, cep telefonumun mesaj melodisi bile olan muhteşem eseri sizlerle paylaşmak istedim sevgili izleyenler. Gerçi artık izlemeyen kalmamıştır ama bu nadide eser burda olmalı.

"Sen de mi video paylaşanlar kervanına katıldın hbba, hiç yakıştıramadım" diyenler için geliyor :

Comments (8)

hiç yakıştıramadım hıh :D

izlemeyeli epey olmuştu.simdi iyi geldi.devamını bekliyorum..

İlk izlediğimde yarım saat boyunca kendime gelemedim, hala izledikçe etkisini kısa süreli manik bozukluk olarak göstermekte!
Amcadaki nasıl bi özgüvendir.. amcanın yerinde olsam haha nasıl da tötümden uydurmuşum lafı diye kızarır bozarır kalırdım, ama amca soğukkanlılıkla durumun üstesinden gelmeyi başarıyor!
İşte asıl alkışı hakeden sensin bey amca!

:)
İşte beni alkışlarla yaşatanlar bu ve benzeri bey amcalar..

Bu öyle bir video ki taklitleri bile ayrı komik :)
Kız ne arar la bölümde:
http://www.youtube.com/watch?v=AqwzYiDbRhA

herkesin bir vidyosu var, senin vidyon öyle olabilir, onunki böyle olabilir, kimininki şöyle olabilir vidyosuyla açılış beklerdim senden:)

bu sefer sıçmadı

Bu olay Ordu' da gercekleşiyor. Sanırım tüm ordulular böyle. Babamla konusurken arada bu skeçlerle karsılasıyorum. Alıyor beni bir kriz.

Ha ha ha , bir dk bir dk cep telefonuna mesaj melodisi mi yaptın : ))) nasıl birşey oldugunu gormek icin hemen deniyorum ben de.dur.