Benim Polisim

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 01:22

Dün akşam televizyonda gördüm,
Ogün Samast’ı sorgularken,
İşte dedim benim polisim,
Katile çay servisi yaparken.

Bir de derler : Polis medeni değil,
İşkence yapar; eder adamı sefil.
Hepsi yalandır oysa bunların
Benim polisim anlar hasını adamın

Tekel işçisine biber gazı sıkar ama
İstemeden yapar emir kuludur o esnada
Esas yüzünü belli edemez ki sokakta
Bak, Ogün’e karşı nasıl güleryüzlü sorguda.

Tipini beğenmezse der sana : Ver bakalım kimliğini
Göstersen de bırakmaz illa gösterecek merkezi
E suç sende ne bu saç bu sakal
Polisimden kaçar sandın değil mi çakaaal

Ogün gider vurur sırtından Ermeni Hrant’ı
Emniyet müdürüm der ki : Ağır basmış milliyetçi duyguları
Özgürlük diye eylem yapanlar yer oysa copları.
Bunlara çok takılma Ogünüm sen iç çayını
Nasıl olsa toplar benim polisim boşları.

Comments (16)

adam baktı sorguda rahat orda kaldı hep

Şimdi diyecekler ki işkence yapsak suç çay versek suç. Ee ne diyelim..
Hiç kızmadım böyle davranmalarına içimde en ufak bir nefret olmadı.
Bu davranışlarını takdir ediyorum ve tutarlı olmalarını temenni ediyorum. Dilerim artık gözaltında kimse ölmez. Meydanlarda kimse biber gazından nasibini almaz, itilip kakılmaz.

Klip çekmekle olmuyor işte, böyle güzel görüntüler versinler bize. Engin Çeber'i de öldürmeden önce çay ikram ettiler herhalde, gerçi o görüntüleri vermediler mütevazılıktan olsa gerek.

Karacoğlan der ki;
Copun deydiği yerde gül olur,
Merkez Görürse gülün bülbül olur.
Bülbül öterse günün ne olur?

Ne bülbül olsun gülün ne de ötsün,
Ne gül çıkmamış tenin cop görsün.

valla catır catır dayak atanı da var bunların acımadan, güç saplantılı cogu, kusura bakma:))

p.s/Benimde bedduam tutar, ona göre...ilk gördüm cevap verdim bir daha ki sefere es geçerim:)

Gelelim benim polisime, BBG evi formatında biri bizi gözetliyor kıvamında...film çeviriyorlar. Ben kendimi kandıramayacağım. Bu arada hiç fena değildi taşlaman..
Sevgiler

sen bu şiiri gönder türüt bir ala bestelesin:) istersen klip de olur. önde bu rap tarzı vıcır vıcır dillendirilirken arkada kemençe eşliğinde horon teperler samastla.

öyle samimi duygularla yazmışsın ki okurken tüm milli duygularım "ağır basar" gibi olmadı değil hani. bunun gibi destansı bi kaç şiir daha yazarsan, eminim, hepimiz bi ogün samast olabilecek kıvama geliriz.

ahaha..tek kelimeyle süper olmuş bu HBBA.Ağlancak olan duruma gülüyoruz ya..Güldürüyolar yaa..yazık vallahi!

Benim Katilim

- Yoğun kinaye içerir -

Dün sabah duruşma çıkışında gördüm,
Semirmiş iyice, almış kiloları,
Biraz da yemiş kafayı,
Onda ben haddimi gördüm.

Bindirdiler katilimi arabaya,
Kafes içinde çok memnundu,
O anda gördüm kafesteki çıkartmayı,
Türküm diyen ne mutluydu.

Poz verdi abilerine karakolda,
Söz verdi kadınlara mahpusta,
Sıkıverdi kurşunu Pangaltı'da,
Can verdi Ermeni Hrant kaldırımda.

Kimi oldu mesih, kimi oldu vekil,
Ama elbet öncesinde katil,
Arkalarından türkü yaktı İsmail,
Kalmadı ortada ne şahit ne delil.

Dchetin der ki,
Kinayesi bile güldürmez,
Polisim her yiğide çay demlemez,
HBBA korkarım gücümüz yetmez,
Bu cinayetler bitmez.

Alem bunlar. Millete biber gazı sıkar, cop sokarlar ama kendilerine yumurta atıldımı soluğu karakolda alırlar.

Son haber: Sevgili polislerimiz taksimde toplu olarak yürüdüler, hiç bir olay yaşanmadı. Ne cop, ne biber gazı ne de dayak!

Herkes polis olamaz değil mi?

Bunun tam tanımı "şiirsel eleştiridir".. Kendi şiir olduğu için değil, üslup çok iyi olduğu için..

Keşke bu şiirin bir iki cümlesi yetkililerin(!) kulaklarına aralıksız fısıldansa gaipten..

DORIS e katilmamak elde degil

süper olmuş

yaa ablalar, abiler yapmayın be... zanlıyı konuşturma tekniklerinden birisidir orada yapılan

Bu yazının tarihi biraz eski olabilir evet ama konu esasında hep güncel. Bundan 10 gün sonra da baksam, 1 yıl sonrada baksam belki 11 yıl sonra da baksam aynı şeyleri söylüyor olacağım Türk polisi için. Polise şu zamana kadar sadece bir kere işim düştü o zaman da '' polise işin düşmesin, yanarsın'' demeleri çok iyi anladım. Suçu ihbar için girdiğim yerden suçlu hissederek çıktım. Anladım ki suçunun kayda geçmesi için bile '' bır dayı '' nın destek cıkması lazım arkandan.. Kanun suçluyu koruyor, kolluyor'u haksız çıkaran bir Emniyet Teşkilatı dilerdim bu ülke için. Polisin, jandarmanın, ordunun kanundan çok cemaat ile adının anılıyor olmasını dilerdim...