Hızlı Hızlı Anlat

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 03:47

Vavien, çok merak ettiğim bir filmdi ama vizyondayken izleyememiştim. 3 gün önce izlediğim film hakkında şimdilik kısaca "son yıllarda izlediğim en iyi Türk filmlerinden biri" olduğunu söyleyebilirim. Daha sonra detaylı bir yazı yazmak istiyorum film üzerine. Ama şimdi filmde takıldığım ve neredeyse 3 gündür durmadan izlediğim ve bende "artis ne arar lan bazarda" etkisi yaratan şu sahneyi paylaşmak istiyorum. Aslında bu videoyu alkışlarlayaşıyorum'a yüklemiştim ama film güncel bir film olduğundan kabul edilmedi. Ben de "haftanın videosu" olarak bloga koyayım dedim.

Efendim; filmde Binnur Kaya'nın canlandırdığı Sevilay karakterinin babasıyla olan telefon görüşmesinden oluşuyor bu sahne. 1 dakika süren telefon görüşmesi boyunca babanın replikleri ve Sevilay'ın düştüğü durumu, iddia ediyorum tekrar tekrar izleyeceksiniz. Bu arada Binnur Kaya'nın bu filmdeki oyunculuğunun da son yıllarda bir Türk filminde gördüğüm en iyi performans olduğunun da altını çizeyim.

Comments (13)

kesinlikle en iyi 10 türk filmi arasında. en günaydından daha iyisini beklesemde binnur kaya beni yanıltmadı. dialoglar ise klişe yeşilçam dialoglarından uzak oldukça gerçekçiydi. sadece sonu itibari ile biraz şaşkındım bu kadar iyi bitmemeliydi olan onca şeyden sonra

aralık ayında sinemada izlemiştim vavieni.. şaşırtıcı derecede iyiydi.. oh be nihayet sağlam bir kara film yapılmıştı ülkemizde de. Kuşkusuz Taylan Biraderler iyi iş çıkarmıştı.. ama Binnur Kaya filmin temel direğiydi. Hayranlıkla izledim.

Telefondaki ses de Olgun Şimşek'in sanırsam

adam en son ne diyor bir türlü çözemedim

"uzatacan mı" diyor adam:))

"uzatacan mı" diyor adam:))

İzlemeliyim,izlemeliyim,izlemeliyim!

Fragmanına bakarak bir önyargı oluşturdu izlemem filan dedim ama bu yorumları okuduktan sonra izlerim . .

Sinemada izleyebilmiştim ben bu filmi. Çıkışta "Nasıl ya?! E bu 'Türk filmi' süper olmuş" demiştim. Binnur Kaya da Engin Günaydın da oyunculuklarını konuşturmuş.

Baba da Saldıray Abi galiba. Settar mıydı neydi gerçek adı bilemedim şimdi.

oğlum ellerini yıkadın mı bölümleri gülmekten yerlere yatırır

"babana sıçıyım" diyişi var ki ikinci telefon konuşmasında kesintisiz 5 dk katılarak güldüm.

Gerçekten çok başarılı bir Türk filmi. İzleyeli capturedları alalı baya zaman oldu ama, o zamandan biraz daha bulup yazamadım hakkında bişeyler.

Neyse zamanla o da olur.

Ne filmdi ama, iyi ki hatırlattın :D