Write The Future

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 14:28


Dünya Kupası yaklaştıkça artık tüm büyük markalar reklamlarını Dünya Kupası ve Futbol üzerine kurmaya başladı. Bunların bir çoğu özgünlükten uzak birbirinin benzeri işler olarak kalırken Nike yaptığı kaliteli işlerle aralarından sıyrılıyor.

2 yıl önceki Guy Ritchie'nin yönettiği ve şimdiye kadar futbol temalı en muazzam reklamlardan olan "Take It To The Next Level"i hatırlarsınız:



O şaheserden sonra bir harika işe daha imza atarak bu sefer "Write The Future" diyorlar :



Özellikle Rooney'nin olduğu sahnelere bayıldım diyebilirim. Klasik hüsran sonrası İngiliz Basını'nın yüklendiği adam olmasını gözünde canlandırması; ardından kahramanlık senaryosunda kraliçe ve Federer sahneleri beni benden aldı. Bunun yanı sıra reklamı izlerken zaten gıcık olduğum Dunga'ya Ronaldinho'yu kadroya almadığı için öfkemin katlandığını hissettim.

Fransa'nın gruptan çıkamayacağını; Brezilya ve Arjantin'in ise yarı final göremeyeceğini düşünüyorum ben.

İspanya favorim ve almasını istediğim takım; İngiltere kazanırsa da üzülmem, her kupada olduğu gibi İtalya'ya da gönül bağım var.

Neyse az kaldı az.

Comments (7)

vavv super bir reklam olmus. cok etkileyici

Çok etkilendim bu reklamdan ben de. Amores Perros ve 21 Grams 'ın yönetmeni çekmiş bu reklam filmini. "Iñárritu çeker de kaliteli olmaz mı" demeliyim sanırım o zaman =)

Tüm dünyanın en itici en antipatik futbolcusu roony için "onun bulunduğu sahnelere bayıldım" diye yazmışsın. Üzüldüm ustam.
Nike'ın reklamı konusundai diğer yorumlarına katılıyorum. roony kousunda, kusura bakma sana katılmıyorum.
Keşke onu oynatmasalarmış.

valla ne yalan söyleyeyim rooney'den de ronaldo'dan da nefret ederim. ama reklamı öyle sevdim ki hiç batmadılar.

rooney'in görünmesiyle başlayan hollandalı prog rock gurubu focus'dan, hocus pocus adlı parçanın çalınması da ayrı bi güzellik katmış reklama.

bu arda dinlemek isteyenler için şarkı focus'un 1971 çıkışlı moving waves albümünden.

Burada yine olması gereken oluyor ve Nike yaptığı tüm bu "extreme" harcamalar içeren reklamların karşılığını alıyor. Yani Adidas karşısında az da olsa bir üstünlüğe sahip. Fakat komik olan o ki Pepsi ve CocaCola arasındaki çekişmede durum tam tersi. Pepsi'nin neredeyse tüm spor ve müzik idollerini oynattığı reklamlarına rağmen kimse CocaCola'dan şaşmıyor... :D

A person necessarily assist to make significantly posts
I'd state. This is the first time I frequented your website page and to this point? I surprised with the research you made to make this actual post incredible. Wonderful process!
Also visit my web-site ... insomnia causes and cures