Skhizein

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 21:07


Comments (15)

Çok severek izlediğim beni baya etkileyen bir kısa filmdir.

Beğenilesi!

Jeremy Clapin saygı duyulası bir büyüğümüzdür. imdb söylemez ama bir de "Une Histoire Vertebrale" diye bir filmi vardır Jeremy Clapin'in. En az Skhizein kadar güzeldir.

Çok beğendim...

tam olarak ne anlatmaya çalıştığını hala anlayamadım ben, anlamış olan varsa yalvarıyorum anlatsın, resmen beynimi kurcalıyor..

çok çok beğendim ben.kusura bakma ama bunu face imde paylaşmak zorundayım:)

çok güzel bir kısa film. blog sayfamda linkinizi verip paylaşıcam.

banada konusunu anlatabilirmisiniz ? anlayamadım :S

Şu "anlam" peşinde koşan izleyiciler... Kendinizi kolaya alıştırmayınız. Bu seferlik şöyle bir yardım, düşünün diye : Yaşamak istediğimiz hayata ne kadar yakınız-uzağız... 91cm olmasın? ve O idealimizdeki adama-kadına erişmek için çabaladıkça kaç cm yerin dibine girmeliyiz? Mutlu olmak için o idealimizdeki yer mi güzel yoksa REDD'in dediği gibi mi: Ben Böyle Güzellim Falan Filan

adam deli beyler.. (2 eksende de kaymış) "ne kadar çılgın olduğunu asla söylemezler.. onu kaybettiğini, kendi başına kaldığını.." diyor. inanılmaz etkileyici ve zekice...biz de ne olduğunu anlamıyoruz adam da,fakat film bitince biz de mutluyuz adam da..
hiç mutsuz bir deli gördünüz mü?
"şu an emin olduğum tek şey durduğum yer artık sıkıntı vermiyor,artık değil.."

"Buradayım! Buradayım! Buraya! oraya değil,hey! oy!.."

adam haklı beyler :m

Dikkatli izlerseniz farkedeceksinizdir izleyeciye ipucu veriyor..Şizofren birini anlatıyor bana göre..

benim en sevdiğim kısa filmler sıralamasında ilk 3e giren sevilesi şey. Çok anlam barındırıyor da ben bir şey diycem sayın hbba, sayfanın üst köşesinde neden izle yok. diğer taraftan sadece twitter, freedfid mi ne öyle bişeyden bağlanılıyomuş yani neden yok izleme şeysi sayfanın en üst sol köşesinde ya da ben hala çözemedim blogu da spotu da vay bana vaylar bana):

geçen sene izmir kısa film festivalinde olmasını istediğim ama göremediğim filmlerden bir tanesiydi. bu senekinin biraz daha farklı olmasını ümit ediyorum.

farklı yorumlar getirmeye açık bi film olmuş. çok önceden izlemiştim bunu aslında. ve ilk izlediğimde yalnızlık, kendini dışlanmış hissetme falan filan diye düşünmüştüm de şimdi tekrar izledim "100 kişiden birine vuruyormuş" sözüyle şizofreni ya da başka bi ruhsal hastalık olduğunu anlıyoruz..