6 Yıldır Alkışlarla Yaşıyoruz

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 19:12

Bugün 25 Ağustos 2010.

AlkışlarlaYaşıyorum'un 6.yaş günü.

Açıldığı günden itibaren kısa sürede kendi dilini yaratan ve bir fenomene dönüşen; sadece nostaljik içerikleri ile değil videoları, nev-i şahsına münhasır kullanıcıları ve kullanıcı yorumları, yazıları, başka yerlerde bulunması çok zor olan bin çeşit içeriğiyle hayatımızda önemli yer edinmiş; hepsinden öte bir Zeki Müren hayranı olarak ismiyle bile tarafımdan alkışı hak eden bir site Alkışlarla Yaşıyorum.

Ben de gündelilk hayatta bile artık ağzımıza pelesenk olan pek çok espriyi hayatımıza sokan bu site için 6.yılı anısına bir inceleme yazısı yazmak istedim.

Aslında tam bir yazı da değil bu. Sadece kişisel olarak en beğendiğim Alkışlarla Yaşıyorum videolarını kısa yazılar eşliğinde paylaşmak istiyorum.

10 video koyacaktım bu yazıya ama inanın kıyamadım ve sayı 15'e çıktı.

İşte bana göre Alkışlarla Yaşıyorum'un gelmiş geçmiş en iyi 15 videosu :

15 - Beyaz Güvercinler ve Manyak Sunucu

Efendim öncelikle içinde bulunduğumuz kutsal Ramazan ayı itibari ile sizleri uyarmak istiyorum. Zira izleyeceğiniz videoyu eğer oruç tutuyorsanız sakın izlemeyin. Çünkü videoyu izledikten sonra "Ortodoks mezhebine geçmek, Vatikan'a yerleşme kararı almak, bir şişe viskiyi kafanıza dikmek" gibi durumlarla karşı karşıya kalabilir; ayılığınızda kendinizi çok ama çok pişman hissedebilirsiniz. Dilerseniz önce iftarı bekleyip öyle izleyin bu videoyu.

Oruç tutmayan arkadaşlar haydi gelin bepberaber bipbirlikte izleyelim bu videoyu :



14 - Geleceğin Nihat Doğan'ı

Benim için çok ama çok önemli videolardan biri bu. Zira bu videoyu keşfettiğim dönemde günde minimum 15 kez izler içinde bulunduğum tüm sıkıntıları bir kenara bırakır hayata bambaşka gözlerle bakmayı başarabilmiştim. Şimdi bu yazı için tekrar izlediğimdeyse bunda en ufak bir değişme olmadı sevgili okuyucular.

Efendim arkadaşımız kanı kaynayan bir ergen. Bu ergen kardeşimiz "ne yapayım da şu içimdeki ergen enerjisini atayım" diye düşündüğü bir gün aklına webcam karşısında playback yapma fikri geliyor ve olaylar gelişiyor.

Özellikle kafa haraketlerine ve "tutsaaak bu gööööönüüüll saaanaaaa tutsaaaakk" esnasındaki desibel yükselişine dikkat :



13 - Çin İşkencesi  (+18 Zihinsel Gelişimi Zedeler)

Bu video öncesi her ne kadar tanıtım yazısında bir uyarı olsa da ben yine de ekstra bir uyarıda bulunmayı bir zorunluluk olarak görüyorum efendim. Özellikle 15 numaradaki Beyaz Güvercinler ve Manyak Sunucu  videosunu sağsalim atlatabilen arkadaşlar ikinci bir şokla karşı karşıya kalabilir ve bu seferki hasar sadece dinden çıkmakla kalmayabilir.

6 dakika 10 saniye boyunca bu şarkıyı son seste dinler sanatçı arkadaşlarımızı gözünüzü kırpmadan izlerseniz siz bu hayatta her türlü zorluğu atlatabilirsiniz.



Şahsen ben bunu atlatmıştım ama bir üst leveli 13 dakikalık şu versiyonunu izledikten sonra bir süre yemeğimi kamışla vermek zorunda kaldılar bana


12 - Sivaslı Teyze ve Arkadaşı Güldane Hanım

Efendim Sivas'ın yerel televizyonu TV 58 Sivas sokaklarına çıkar ve halkımızın telefon faturalarının yüksekliğinden şikayetçi olup olmadığı hakkında röportajlar yapmaya başlar. Derken "Sivaslı bir teyze nasıl olur?" sorusunun tam karşılığı olan bir teyzemize rastlarlar.

Teyzemiz sorulan soruyu bir muhabir değil de sanki torunu sormuş gibi cevaplarken mahalleden arkadaşı Güldane Hanım'a rastlar.

İşte bir "hingel", bir "sübra" tadındaki röportaj :



"Bahalı"


11 - Sıradışı Dans Figürleri & Çatla Patla 


Daha önce bu video ile ilgili bir yazı yazmıştım. 

Defalarca izlenmesi; her izleyişte "Sarılı, Rooney, Adidaslı, Muhammet Ağbi.." gibi her karaktere ayrı ayrı odaklanılması gereken bir video. 

Bir fenomen...

Dıdıdıdıdıdıddıdıdıdıdıdııd diiiiiiiiiii ceeeeeeeeeeeeey!!!!!!!!
Hadi Muhammet Ağbi hadi ayıp sana yaaa!!!



10 - Ütü Masası ve Döşek Dekorlu Karizmatik Fotoğraf Çekimi

Ergen olmak zor iş efendim.

Hele internet çağında ergen olmak çok daha zor iş.

En zoru ise menopozlu bir anneye sahip bir ergen olmak.

"Salak yemin ederim gerizekalı bu çocuk"




9 - Bülent Başgaaaaaaaaaaaan!!!

-30 derece..

Sivasspor Trabzonspor'u yenip şampiyonluk yarışında önemli bir engeli daha aşmış.

Maç sonu Bülent Uygun ile röportaj yapılıyor.

Derken devreye fanatik yiğidolar giriyor :



"Omuğaaaa goduuuuk Bülent Başgaaaaaaaaaaan!!!"


8 - Kendilerineeee Bağlaaaadılaaaar!!!

Devlet Bahçeli ve video diyince herkesin aklına şu meşhur "40 Yapar" gelir ama benim için 1 numara bu videodur efendim.

Devlet Bahçeli kalabalığa konuşmasını yaptığı esnada o kadar insanın içinden hem de mikrofonsuz sesini duyuran ağbimizin yaptığı ortaya muhteşem bir bitiricilikle yanıt verir Devlet Başgan ama ağbimiz cevabı hiç kaale almadan haykırmaya devam eder :

Kendilerineeeee bağlaaaaadılaaaarrr!!!



7 - Beyin Bedava

Ben hayatımda böyle bir özgüven görmedim efendim.

O muhteşem açıklaması bir yana muhabire sanki 764. söportajını vermişçesine teşekkür ederek uzaklaşması yoku mu işte o benim bittiğim noktadır.

ÖSS sonrası sınav birincilerinin yaptıkları "sistemli çalıştım, düzenli beslendim, dersaneme borçluyum" gibi açıklamaları tarihe karıştıran beyanat:

Beyin bedava!!!



6 - Zileli Deli Cemal

Bu videoyu izlerken Cemal'in muhabir kızdan çok daha akıllı olduğunu düşünüyorum. Daha fazla toplumsal mesaj vermeden Cemal'e kulak verelim.

Saatin kaç ? Benimki Casio !!!



5 - Ne Dediği Anlaşılmayan Adam

Hayatımda bir futbol programında dinlediğim en harika yorum. Orduspor üzerinden sadece Türk futbolunun değil ülkemizdeki pek çok soruna parmak basan muhteşem bir analiz.



Anlayamayanlar için :

Herkes eğinin önüne koyacaklar burda en azından üjgelebedasurte eburge uşbeveş buniazmak zorla gızlınlkla evapicaklar...

4 - Ne Zaman Didim Hacı

Öğretmen ödevlerini yapmayan öğrencileri sorguya çeker. Olağan şüphelilerden Hacı ödevi arkadaşlarına haber vermemekle suçlanmakta; Memmet, 28 Numara ve Kırmızılı ise tamamen masum olduklarını ve tüm suçun Hacı'ya ait olduğunu ; zaten Hacı'nın sicilinin de aslında pek temiz olmadığını iddia etmektedirler.



Kişisel kanaatim; özellikle Memmet'in serzenişlerindeki gerçekliğe bakarsak bu olayın 1 numaralı zanlısı Hacı'dır. Memmet ve diğerleri gerçekten masumdur. Zaten Hacı kişeliyen bir yapıya sahiptir.

3 -Kardeş Ne Diyorsun Sen?

Milattan önce 6.yüzyılda Çin'de yaşamış ünlü düşünür Konfüçyüs der ki : Herkesin hayatına kimse garışamaz. Ben bu şekıl geyinirim bu bayan şu şekıl bu şekıl...

İşte Konfüçyüs'den yüzlerce yıl sonra bir başka düşünürün bu konu hakkındaki muhteşem açıklaması:



2 - Okuyom Ben Yaaa!!!

Bir apartman düşünün adı Aykut.

Ve o apartmanda Türk polisinin şimdiye kadar görmediği kadar naif  insanlar yaşıyor.

Özel Harekat Timleri balyozla kapıyı kırmak üzere oldukları halde hiç bir şey duymayan, polisleri görmeyen, kendi hastalığıyla uğraşan ve karşısında kar maskeli ekibi görünce "Sen yetkili bir ağbiye benziyon" diyecek kadar güzel insanlar onlar.

Hatta öyle kötü işlerle alakası olmadığını ispat etmek için eline karnesini alıp "Okuyom ben ya!!!" diyecek, o da yetmeyince gidip okul üniformasıyla imajını tamamlayacak kadar masum insanlar.




Burdan, 1 Mayıslarda, YÖK protestolarında polisten dayak yiyen tüm arkadaşlara şu kardeşimizi örnek almalarını ve "Kahrooolsunnn Ameeeeriikan Emperyaaalizmi, Eğitim Hakkııımız Söökee Söökee Alırız" gibi artık yavanlaşan sloganlar yerine topluca "Okuyom ben yaaaa" diye bağırmalarını tavsiye ediyorum


1 - Artis Ne Arar Lan Bazarda

Bence sadece AlkışlarlaYaşıyorum'un değil tüm internet dünyasının gelmiş geçmiş en komik en absürt en her ne varsa işte osu bu videodur efendim.

Üzerine yapılan geyikler artık baysa da, iki lafımızdan biri "artis mi ne artisi" olsa da bu video eskimez.

Zaten ne tıkırtııı vaaar ne sıkırtııı var efendim..




İşte bana göre AlkışlarlaYaşıyorum'un en iyi 15 videosu bunlar.

Biraz uzun oldu yazı ama eğlenceli bir yazı olduğu kanaatindeyim.

Son söz olarak başta Mesut Bahtiyar olmak üzere, Varmicaycen, Hoanes, Vogueman ve tüm AlkışlarlaYaşıyorum ekibine böyle bir site kurdukları ve interneti çekilir kılan bir kaç siteden birine imza attıkları için teşekkür borç biliyorum.

Bu arada içeriklerimiz yayınlanmıyor yönetim istifa!!!

Ha bi de site çok bozuldu...

Şaka len şaka alkışlarla yaşatıyorum sizi. Nice senelere.

Comments (19)

:) ff den düştüm buraya, eğlendim de vesselam.. öptüm seni hbba'm.

Çok iyi de oldu, çok da güzel oldu:)))

favorim her zaman 3 numaradaki abimizdir. muhabir veya diğer ankara halkı umrunda değildir. yalnızca mikrofona saygı gösterir onu muhattab alır. eyyorlamam bu kadar.

Feed'in içinde beyaz güvercin arıyorum ben de. Bir ara sihay da olur canım ne olcak dedim ama o da yok! Meğersem feed'de gözükmüyormuş videolar. Bir not düşseniz hoş olmazmıydı?

Alkışlarla yaşıyorumun degıl benım dogum gunumdu!

videolardan çok yorumlara bayılıyorum bazen :)) derlemen süper olmuş.

8 no'lu videoda devlet bahçeli 14. saniyede silvio berlusconi oluyor, sonra yine aynen devam...

herkesin kendine göre bir videosu var kimi bu şekil alkışlar kimi şu şekil

emmeee

bülent başgan sadece bir video değildir, türk milletinin geleceği bu videoya bağlıdır çünkü farkında olmadan türkler insana ayakları yere değmeden ilerlemeyi öğretmiş, ışınlamanın bir adım öncesini keşfetmişlerdir... bundan sonrasını da japonlar yapsın!

İşte bir "hingel", bir "sübra" tadında olmuş harika bi post olmmuş :)

Geleceğin Nihat Doğan'ı videosu Her Boku Bilen Adam'a "Zira bu videoyu keşfettiğim dönemde günde minimum 15 kez izler içinde bulunduğum tüm sıkıntıları bir kenara bırakır hayata bambaşka gözlerle bakmayı başarabilmiştim." diye bir cümle kurduruyorsa, izlenmeden önce tekrar tekrar düşünülmesi gereken video odur.

... reklam kokan hareketler bunlar.

6 senedir var diyorsun ama 6 senelik videolardan çok popüler videoları yayınlıyorsun ki sadece bu videoları alşkışlarlayaşıyorum'da yayınlanıyormuşcasına isim veriyorsun.

Ordan buradan toplama videoları, özellikle Youtube'daki videoları kopyalaıp oraya taşımak...


Herkesin bi popisi var tabi sende haklısın.

Tek sevdiğim yönün kendini bi bok sanman...

2500 tl verdiler bu yazıyı yazmam karşılığında. sağolsunlar hemen de yaptılar ödemeyi.

varsa böyle ücrettler verebilecek aranzıda onlara da yazayım yazı.

zaten blogun her tarafından çıkan reklamlardan aldığım para yetmiyor artık bana. daha çok istiyorum daha çok.

ayda 5000 tl veren bir unicef reklamıyla dönmüyor bu gemi.

paraaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

İyi tespitler teşekkürler...

Alkışlarla yaşıyorum benim için de mükemmel bir mizah deposu, arkadaşlarla muhabbet konusu. (kafiye de yaparmış) Bu derlemen sayesinde birçok güzel videodan mahrum kaldığımı dolayısıyla birçok popüler geyikten bir şey anlamadığımı farkettim.

Aralarında en sevdiğim, en masumane, en samimi, en bizden video ise Aykut Apartmanı'nda geçen ''nefes kesen'' operasyon oldu. Bi' kere ismi sevilesi. Okuyom ben yaa'nın neden bir fenomen olduğunu şimdi anladım. Ayrıntıları irdelenesi bir kısa film. Her repliği ayrı güzel; ''yeni kalktık'', ''sen yetkili bi abiye benziyon''

Fekat, bazardaki artisin izlediğimden beri kalbimde sahip olduğu taht sarsılmayacaktır, o ki internet aleminin şahı, Türk milletinin gözbebeği...Diğer arkadaşlar için de durumun böyle olmasını umut ediyorum.

Not: Bu arada çin işkencesi'ne dayanabilenler için; sibirya halk türküsü diye geçen bir eserimiz var, tavsiye.

ahauahasuahsuasahauahauahy allaaaaam geberdim hayatim kaydi ooooof ne guldum ahabsusbsuaahau cin iskencesine bittim yaaa hasssttir ahauahauaha allaaaaaam of

walla emek vermissin o kadar guzel olmuski ooffff allaaam :D

sevgiler gulucukler gittim

15 video boyunca gülmekten karnım ağrıdı yeminle, eline, emeğine sağlık hbba, beğenerek takip ediyor, izliyoruz.

Ben de kendi blogumu sadece resim sanati yazmak için yazmistim ama senin dedigin gibi bende neredeyse sadece diger seyleri yaziyorum. Karar verdim daha cok resim sanati yazicam.

sandalyeden duserken nutella kavanozuna tutunarak uludağ limonata içerim. aynı zamanda hbba ve alkışlarlayaşıyorum takip ederim

Ben canım sıkıldıkça mahsun Beyaz Güvercinler ve onun eleştirmen sunucusunu izliyorum. Önden uyarı olması iyi aslında, kişisel sorguya itiyor insanı gerçekten :P

zaten buraya bi girsen yeter 3 gün çıkamıyosun bi tane izliyon hadi bi tane daha bi tane daha...:)