Ara

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 18:51


Bu ara yine bir şeyler oluyor bana çok da detaya girmek istemiyorum. Zaten ergenler gibi oldum her ay en az bi kere "bu ara şöyleyim bu ara böyleyim" diyip duruyorum salak salak.

Pek yazasım gelmiyor. Hatta ölüm yıldönümü nedeniyle Zeki Müren hakkında bir yazı yazmıştım onu bile tamamlayıp koymak gelmedi içimden. Öyle nedensiz değil bu sefer aslında. Var bir kaç nedeni de dile getirmek istemiyorum. Belki şu alttaki veda yazısının etkisine de girmiş olabilirim.

Neyse efendim bir süre yokum ben yine. Hep habersiz kayboluyorum bu sefer haber vermek istedim.

Dönerim bi ara belli olmaz benim sağım solum.

Gelene kadar kalın sağlıcakla.

Comments (8)

Bekliyoruz yazılarını.

Çok bekletme.

Kesinlikle bunalımdasın...

http://msnhaber.ekolay.net/index.asp?url=http%3a%2f%2fhaber.ekolay.net%2fHaber%2f2705%2f736970%2ffena%2bsakalandi.aspx%3fk%3dmsnh

Belki keyfin yerine gelir.

Spatuss

O zamaaan internete girme sebeplerimden ağır basanı yok olmuş durumda ''an itibariyle'', heyyo artık ders çalışabilicem !!! İç ses: Üzüldüm.
H-baba yoksa biz de yokuz; hocaya sadakat şerefimizdir. Bizi fazla yalnız bırakma.

ilgi mi bekliyorsun?
lisedeyken tutardı bu tavırlar. şimdi de tutar az çok, birkaç liseli düşer ağa. ferah tut içini.

Keyfin bilir ne diyelim.

hemen geri gel :-D
bu bir emirdir =) =) =)

sen yazmasan kimi okicaz be