İçini Dök

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 01:57

3 gündür bu şarkıya yazı yazayım diye açıyorum blogu. Sonra bir şekilde bi işim çıkıyor yazıyı taslak olarak kaydedip yarın tamamlarım diyorum.

Ertesi gün bi önceki gün yazdığım yazıdan bağımsız bambaşka bir yazıya başlıyorum bu şarkıyla ilgili.

3 günde 3 farklı hikaye ve üçü de yarım kaldı yok şurdan anlatayım diye.

Bazı şarkılar öyle işte. Hayatınızın bir çok anında fondaki şarkınız oluyor siz canlı klibinizi çekerken.

Bu da öyle şarkılardan.

3 yazının tek ortak noktası otobüstü. 

Çok garip zamanlarda, çok garip yerlerde dinledim bu şarkıyı. Ama en çok otobüs yolculuklarıma yakışıyordu sanırım. Kafamı otobüsün camına dayayıp karanlıktan pek seçemediğim yol kenarındaki evlere, tarlalara, binalara bakıp hüzünleniyordum bu şarkıya denk gelince.

Önümdeki topkek ve çaya aldırmadan hayatımın film şeridi gibi geçtiği otobüs yolculuklarında hüzünlenmeyi başarıyordum ne gerek varsa. Aynı şey uçağa binince olmuyor bak. Artık o konfor mu, yoksa kısa sürmesi mi bilmiyorum..

Neyse.

***
Bugün perşembe. Hatta az sonra cuma olacak. Şu şarkının yazısını üç gündür ne zaman tamamlamaya çalışsam başka bi şekle bürünüyor, başka bi şey anlatmaya başlıyorum. Hatta şu an bu şarkıyı değil şu şarkıyı dinliyorum. O derece uzaklaştım.

Bugün ben uzun zaman sonra konuşmaktan çok dinledim. Dinledim ve dinlemekten zevk aldım. Kendim konuşuyormuş gibi de oldu, benden çok alakasız gibi de; ama dinlemeyi özlediğimi anladım. Dolu ya da boş ama içindekini çok güzel dökebilen birini dinlemeyi özlemişim.

****

Cuma olalı bir kaç saat oldu. Az önce "neredeyse cuma" diye kurduğum cümleden bir kaç dakika sonra yine bi şeyler oldu bilgisayara.

"Format at lan" demeyin. Başka bi şey var sanki. Bu yazı tamamlanmak istemiyor ya da böyle bölük pörçük alakasız dağınık bi şey olmak istiyor.

Kalsın böyle. Şarkıları dinleyelim biraz susup.. 

Önce aşağıdakini sonra da bunu.



Tuttuğun altın olsa bile
Geride kalanları düşünmezsen
Şans hep sana gülse de
Yaptığın onca şeyi görmezsen

İçini dök düşünmeden
Hiç üzülmeden
Sonra sen sen olursun

Tuttuğun altın olsa bile
Geride kalanları düşünmezsen
Kalplerde saklı olsa bile
Saflığa giden yolu görmezsen

İçini dök düşünmeden
Hiç üzülmeden
Sonra sen sen olursun

Comments (9)

keşke bitirmeseymişsin yazıyı. taslaklarda kalsaymış ve gün geçtikçe büyüseymiş.

ergen günlerimin tatlış grubu kargo'nun yakışıklı solisti koray'ın biricik şarkısı..geçmişe gittim geldim.kısa sürdü.demek ki daha çok geçmemiş.

sarkiyi begenmedim :D ama sarki sözleri güzel... sanki sarkiyi baska melody baska seylerle calmalari gerekmis... :(

içimizi dökelim.. içimizi döktüğümüz kişi önemli ama.. hatta en güzeli sadece harflere dökmek içini belkide çünkü anlarsa anam anlar gerisi yalan anlar! herkese farklı şeyler hissettirecek bir şarkı ve pek sevdiğim eski Kargo kasetlerimdeki ilk hallerini düşündüm Koray'ın. ve diyorum ki iyi ki böylece kalmış bu yazın. ifadelere dökülemez ki her istediğin her zaman.. düşün düşün boktur işin demişler.. ve o dönemki KArgo'dan Koray bağırıyor neşeyle : A HEY HEY HEYYYYY!

bu şarkıyı ne zaman dinlesem kara melek gibi biri gelir aklıma, bir son verse derim. (ilkini)

Şarkı güzelmiş abi. Uzun yol şarkıları gibi. İnsana huzur veriyor..

uzaklardaki evlere baktırıp hüzünlendiren şarkının introsu bence.Başlarken anlıyorsun bir yol şarkısı başlıyor diye.

bak şimdi, bu şarkı da benim için yol şarkısıdır. Serviste eve giderken hep dinlerdim sonra camdan bakarken hüzünlenirdim. aynı işte.

way anam way şarkı neymişş böyleee

http://skandaltadinda.wordpress.com/