Barbra Streisand

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 22:27

Valla bu haftaki "Haftanın Şarkısı" için öyle uzun uzun bir şeyler yazasım yok. Kafanız bozuksa, kendinizi kötü hissediyorsanız, kronik bir depresyon haliniz varsa açın şu klibi izleyin efendim. Her derde deva..



Sözlerini de yazayım :

Woowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoow
Oowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowoowo
Owoowoowoowoowoo

Barbra Streisand!

Şaka len şaka bunun sözü mü olur. Herifler vuuu vuuuu üstüne Barbra Streisand diyor işte. Ama ne eğleniyorsun şarkıyı dinlerken. 
 
Doğru mu? 
 
Ahhh sivirim bin sizi....  

Comments (6)

bende sözlerini okumak için tıkladım inşallah ama sonum hüsran oldu maşallah ne diyeyim sana HBBA kedi canını senin maşallah

intihar edersem bi gün bu barbra nın şarkılarından birini dinlerken gerçekleşme ihtimali yüzde bi milyon.. şu yazı rengini değiştir allahını seversen, ya göz doktorusun ya da gözlükçü!!
UYRGZR-.-

bi iştahla dinlemeye koyuldum ki ,pOf.çok kötü ya.Ali Kırca ne zaman anahaber spikerliği için kanal değiştirse böyle abuk bi müzik seçiyor.Aynen bu da öyle olmuş ,hiç beğenmedim,müzik zevkine kafadan 10 puan vermiştim ama şimdi 0 ,ilerki zamanlardaki seçimlerini görelim inşallah.^

Bu şarkının kıymetini bilmiyollar yea valla çok güzel şarkı bence de.

şarkı sözlerindeki ilk satır nakarat yalnız , iki kere okunacak o :D

çamur atayım dedim olmadı , şarkı nakarattan başlar mı hiç . Dimi yani