Koroplastik Aşklar

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 00:04

Neden hiç aşk yazmıyorsun?

Neden hiç ilişkiler yazmıyorsun?

Hangi aşk, hangi ilişkiler?

İlişkisi mi kaldı kuzum allasen. Sevişmesi mi kaldı?

İnsanlar artık sevişmiyor, çiftleşiyor.

Kimse birbirinden hoşlanmıyor aslında. Heyecan falan da kalmadı ki. Telefonuna "aşkım" diye kaydediyorlar birbirlerini; 3 ay sonra bir başkası oluyor o "aşkım". Değişense numara sadece. Hatta aynı operatörse ilk 4 rakam bile aynı kalıyor. Mesajlar bile aynı. Ama o yine "Aşkım" diyor başka adama/kadına, yine "Hayatım" diyor, yine "Seni seviyorum" diyor. Nasıl diyebiliyor benim kafam hiç almıyor.

Sana sarılıp, seninle ağlarken, sana en özelini açarken bir hafta sonra "eskisi gibi hissetmiyorum" diyebiliyor.

Nasıl yani eskisi gibi?

Hangi eski?

1 hafta eski mi ?

1 ay eski mi?

Gözyaşımız kurudu mu ki ?

Ben daha önceki gözyaşlarımı da alıp gelmiştim oysa. Onları hangi ara kuruttun?

Derken şarapla başlayan güzel sözleri; içine eşyalarının konduğu çöp torbasıyla sonlanmış buluyorsun.
O şaraptan koroplasta geçiş o kadar hızlı ki; içinde kadehler var sanıyorsun o çöp poşetinin. Ama yok işte. Bildiğin klorak lekeli tişörtün var içinde. Gerçi bunlar klorakı da bilmiyorlar çamaşır suyu diyorlar ya neyse.


Sana "Sensiz olamam, senden başkasını böyle sevemem" diyen sana söylediklerini bi başkasına söylüyor şu an. Sense salak gibi, aptal gibi, mal gibi hisleniyorsun.

Ne komik değil mi.. hislenmek, yani bir şeyler hissedebilmek salaklık, aptallık, mallık oldu baksana. Resmen bir şeyler hissedebiliyor oluşumuzdan utanır olduk. Ama lafa gelince aşk şudur, sevgi budur, sevgi emekti Samet ona baba demişti, yok erkek şunu yapar, kadın bunu yapar, kadınlar şöyledir.. Hassiktirin lan!

Anca aforizmalarla, iletilerle anlamlı cümleler kurmaya çalışarak yaşayın siz. Ne yaşıyorsunuz oğlum siz. Kurduğunuz anlamlı cümlelerin kaçının hakkını verdiniz?

Acınızı bile pazarlamıyor musunuz ki ona acı denirse.

Sevişmeleriniz, pardon çiftleşmeleriniz bile sizin için durum güncellemesinden ibaret.

I am @aşkım's yatak via kayfon.

Aslında hiç biriniz umrumda değilsiniz. Hatta yazı nasıl buraya geldi birden niye size kızmaya başladım onu da bilmiyorum. Son zamanlarda çok Behzat Ç. izlemeye başladım ben. Ondan bir celallenir oldum her şeye herhalde. Neyse hazır kızmışım ne yapıyorsanız yapın da şu şarkıları ellemeyin lan. Paylaşmayın orda burda.

Bu şarkıyı da çok sevmiştim ben zamanında. Hala seviyorum. Hep de seveceğim.



Cowboy Junkies - Blue Moon Revisited
I only want to say
That if there is a way
I want my baby back with me
'cause he's my true love
My only one don't you see?

And on that fateful day
Perhaps in the new sun of May
My baby walks back into my arms
I'll keep him beside me
Forever from harm

You see I was afraid
To let my baby stray
I kept him too tightly by my side
And then one sad day
He went away and he died

Blue Moon, you saw me standing alone
Without a dream in my heart
Without a love of my own
Blue Moon, you knew just what I was there for
You heard me saying a prayer for
Someone I really could care for

I only want to say
That if there is a way
I want my baby back with me
'cause he's my true love
My only one don't you see?

Comments (25)

¨Kimse birbirinden hoşlanmıyor aslında. Heyecan falan da kalmadı ki. Telefonuna "aşkım" diye kaydediyorlar birbirlerini; 3 ay sonra bir başkası oluyor o "aşkım". Değişense numara sadece.¨

Doğru söze ne denir abi.

yilin yazisi.. super.

"...samet ona baba demişti.." li paragrafı yazarken kendini bi acayip sevdin di mi

3gün önce ayrıldı kız arkadaşım benden aynı cümlelerle. ben de aynı şekilde karşılık verdim. bi bok değişmedi.

ne garip lan.

Aşk hbba aşk...
Bırak herkes istediği gibi yaşasın.
Sinirlenmek neden? Çünkü, aşkın en uç noktasını yaşamışsın. Kendine göre(!) en acısını...
Bunlar normal şeyler.
Bir ilişki başlar ve biter. Bitmeseydi, bu söylediklerin olmasaydı herkes ilk aşkıyla ölene kadar beraber olurdu. O zaman kimse üstüne bir şeyler yazamazdı. Onca ozan yok olurdu şu an hayatımızda. Aşk diye birşey asıl o zaman olmazdı.
O yüzden bırak dağınık yaşayalım.
Nasıl olsa bir gün bitecek diye engel olmasın kimse kendine.
Acılarla yaşamayı öğrenmek lazım. Seni sen yapan acılara engel olma!
(çok bilmişlik yapmıyorum ama böyle maalesef)

Yazı mis gibi tamam ama başka bir mesele var dillendirmek istediğim. Hani bir ara "ara" vermiştin ya, hani yazmadın yazmadın. Çok güzel birikmiş sen de hayat, yazı yazmana çok sevindim. Bundan başka bir de şunu diyeyim. Çook uzun zamandır, aynı adama aşığım. Etrafımda yaşanan hayat benim kulağıma gelen "aşk" olgusu da senin anlattığın şekilde. İnsanların ayrılıklarını her seferinde hayret ile karşılıyorum. Doğru insanı arayan bedenlere şahit oluyorum. Daha kimse ruhunu bir başkasında bırakmamış. Ondan çiftleşip yanılıp tekrar aramaya başlıyorlar. Ben de kendimi yeni duruma alışamamış geri kafalı zannediyordum. Ama bir yerler de benim gibiler var biliyorum. Aşk güzel şey ama bu devirde, bu tahammülsüzlük, bu acelecilik, bu skora çalışan zihniyetler çoğaldıkça aşkı kim yaşar, kim arar, bulur onu da bilemiyorum.

''Ne komik değil mi.. hislenmek, yani bir şeyler hissedebilmek salaklık, aptallık, mallık oldu baksana. Resmen bir şeyler hissedebiliyor oluşumuzdan utanır olduk. ''

lanet olsunki bu cümlelerdeki doğruluk payı %100 ve ben mallığımı ilan ediyorum.

tek kelime ile harika! hislere tercüman

sevmek felan şimdilerde çıkmaktan sonra olacağına inanılan bir şey oldu.çıkmak da ayrı bi dava da neyse.Sevgilin var mı? ya da sevdiğin var mı? ya verilebilecek cevapların arasına " Konuştuğum biri var" ın girmesi bile aşk tan bahsetmemek için başlı başına bir sebep.koklaştığın biri var mı diye sormak mı gerek artık bilmiyorum.ama bence aşk" hala aynı aşk.değişen numaralar da değil.değişen insanlar.anlayışlar.hep aynı numara aslında.

aşk var mı yaa..pehh..eline,kalemine ve yüreğine sağlık hbba..

Aslında en iyisi yazmamak. Hepsi aynı torbaya giriyorsa hele, hiiiç bulaşmamak.

Ama bilmiyorum yine de. Birileri anlatınca öyle bir şeyin olabileceğine inanmak hoşuma gidiyor.

Belki de biz büyüttük her şeyi. Yoktur belki öyle bir şey. Öyle bir aşk. Mükemmel sıfatlarla giydirdik onu ve şimdi de içindeki çirkin bedenden utanıyoruz. Kral çıplak ve biz kendimizi kandırıyoruz.

Ya da öyle saçmasapan bir durumdayım ki -içmeden sarhoşluk belki de- bunu şu an tam öyle algılamak istiyorum.

Sanırım birazdan, bir saçma yazı daha ekleyeceğim bloguma. Bunu neden böyle burada açıkladığımı da bilmiyorum. Filmime ara verip neden bu yazıyı okuduğumu bilmediğim gibi...

Ya da biliyorum. Bu da iyi.

:)

o kadar vasatsın ki anlatamam. aşkı yaşayacak insan bulamayıp insanların sevme biçimine, bunu yaşama tarzına laf söyleyip, kendini ötekileştirerek matah bi iş yaptım sanıyorsun. sevgi bu, ister aşkım yazar, ister 10 kşiyi aynı anda sever. SANANE? bıktım bu üç beş kişi tarafından takip edilince her şeyi kategorize edip, kendini kayıran tiplerden.

ne oldu da bu kadar hızlı tüketir oldu insanlar, ve doyumsuz.

duru durağı yok, elinin kolunun şekli sabit ama o kancaya takılanlar değişken.

sadece aşkta/ilişkide/çiftleşmede değil, herşeyde sorgusuz tüketim.

ruh mu dayanır...

Bu boku bilememişsin.

hissetmeden başlandığı için hissetmeden bitiyor aslında. "geç buldum çabuk kaybettim" modasını geçtik artık "hemencecik buldum bi gün geçti kaybettim ben kaybetmedim aslında o kaybetti" modasındayız artık :)

Nasıl yani eskisi gibi?

Hangi eski?

1 hafta eski mi ?

1 ay eski mi?

Gözyaşımız kurudu mu ki ?

Ben daha önceki gözyaşlarımı da alıp gelmiştim oysa. Onları hangi ara kuruttun?


bokubokuna ucuucuna hikayelerle yaşlanaduruyoruz!!

Süper yazı. Hakkaten ne aşkı ya! Aşk oldu ağızlarda sakız. Herkesin bir anlamlı sözü var ama her şey lafta kalıyor bence. Gerçeklik yok.

Ne kaldı ki aşk kalsın??

çok da önemli değil insanların aşka bakış ve yaşayış şekilleri.. kendi farkımı yaşattırıyorlar bana. yaşadım anladım ve izliyorum şu anda aşkı. güzel bişi o bu şu ilgilendirmiyor beni. ben kendime olduğum yere bakarım.

valla bu adam her boku bilmiyosa ben de neyim...

ooops!!!!

aşkları değersiz insanlara adansın bu yazı

bu yazdıklarına sen inandın mı peki

Neden aşk yazmıyorsun?"ne biçim soru ya,ecnebiler mi soruyo bu soruları:)

Şarkı seçimi çok deep sound olmuş,hiç zevkli bi seçim deil:/

Adam haklı.. Bu yazının t-shirtünü bastırcam..