Biliyon Mu?

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 18:09

Bir hissizlik hali vardı uzun zamandır süregelen. Bi tempo tutturmuşum hayatta; kapıldım gidiyordum. Daha doğrusu o bir tempo değil aslında biliyor musun? Ona başkaları "tempo, hayatını düzene soktun, vay bunlar güzel gelişmeler" falan diyor. Bense hissizlik diyorum. Bu genelgeçer bir yargı değil ama. Sadece benim hissettiğim, daha doğrusu hissedemediğm bu. Daha da doğrusu bu hissizliğimi buna bağlıyorum.

Ne kadar hissizleşirsen hayatta o kadar başarılı görünmen de ne boktan bir şeydir. Ne kadar duygun varsa o kadar ezik oluyorsun karşılığında da. Ne acı lan.

Aslında belki de hiç alakası yoktur o tempoyla hissizliğin.

Kimi kandırıyorum ki.. Biliyorum işte hiç alakası yok gerçekten. Bu başka bir şey.
Bu sanırım duygularımın artık bana daha fazla dayanamaması.
Bu bi şey tam adını koyamıyorum.

Birileri güzel tanımlamıştı benim bu halimi. Daha doğrusu göstermişti bana bunu şununla :

Kirpi gibisin çocuk
Her tarafın diken
Kim elini uzatsa
Delik deşik

Üstelik sen de kan içindesin.

Ben uzun zamandır kimseyi özlemiyordum biliyor musunuz? Leyla var bir tek. Arkadaşımın kızı. 2 yaşında. Bir tek onu özlüyordum. "Kızlar bakın nasıl da sevimliyim bir tek bebeğee özlüyom" diye düşünmeyin. Vallahi bir tek o var. Tamam dünyanın en tatlı yaratığı kendisi ama sadece o olmamalı yani. Ailem, dostlarım, doğduğum, büyüdüğüm, kendim olduğum şehir de var orda. Onlara ayıp olmuyor mu?

Oluyor da yok işte.

Kızıyorlar bana bu durum için çok. Aslında kızmaktan çok benim için üzülmeleri lazım sanki. Ama seviniyorlar buna. Dedim ya o tempoyu yakaladığım, işlerimi düzene soktuğum, kendi düzenimi kurduğumdan falan dem vuruyor "helal olsun" diyorlar.

İş ne lan? İş ne? Hayat bu mu? İş mi hayat?

"Beni hiç anlamamışlar" değil bu biliyor musun? Aslında beni çok iyi anlıyorlar ki sanırım ben de bundan kaçtım. "Benim içim dışım birdir şekerim" diye sırıtan salaklar var ya, hah işte onların içi dışı hakkaten bir olsa o kadar mutlu olmazlardı biliyor musun?

("Biliyor musun, biliyor musun" diye diye aklıma "Behzat Ç"deki şu sahne geldi bak)

Yok be. Demek ki içlerinde o var, ondan mutlular. (Kendi tezimi çürüttüm 2 saniyede)

Neyse olmayan konuya geri döneyim.

Orada kendimi kapamam zordu. Anlaşılmak ağırdı bazen. Hayatında hiç rol yapmadan yaşamak ne güzeldir değil mi? Öyleydi işte. Ama fazla kendin olmak, hele sen çok sensen çok zor.

Birilerini anlamaksa en zoruydu. Kaçtım gittim. İyi gibiydi aslında her şey. Hatta vallahi iyiydi be.

Ama kime desem iyiyim diye hep bir "Sende var bi şeyler" dediler. Seziliyor işte bazı şeyler. Ne de olsa "Benim içim dışım birdir şekerim"

Biliyorum aslında çoğu şeyi. Çok şey biliyorum. Haddinden fazla şey. Niye bu kadar şey biliyorum da kendimi bu kadar yoruyorum onu bilmiyorum bak.

Artık klişeleşen şu akreple kurbağa hikayesindeki gibi "Benim huyum bu" sanırım.

İnsana hayatında ona en zorluk çıkaran şeylerin bildiği, emin olduğu, hissettiği şeyler olması ne acı değil mi?

Şarkı da çok güzel biliyon mu? 



Hep diyoruz ya orda burda "ben samimiyim ondan seviliyorum, insanlar beni içten buluyor şekerim".

Sanırım hiç bu kadar kendi kendime saçmalamamı buraya dökmemiştim.

Comments (16)

şarkı hiç hoşuma gitmedi şuan biliyon mu?
Çünkü ben de kimseyi özlemiyorum ve kendim gibi olmak istemiyorum;
Ne zaman ki kendim oldum,yüreğimi açtım, içine edip,çıkıp gittiler.
saçmalamak istiyorum;şu saçma sapan yaşam ve an içinde biliyon mu, ama beceremiyorum...

Senin kadar kendi kendine böyle güzel "saçmalayan" birini görmedim ben. Samimi kelimesine yer vermesen de nasıl biri olduğun rahatlıkla görülebiliyor işte...

Yazdıklarına yorum yapmayacağım. Çünkü zaten sen her şeyi düşünmüşsün. Çözüm de aramıyorsun anladığım kadarıyla. Yoruma da ihtiyacın yok. Çözümü de yok hem.

İnsan değişmiyor diye sen demiştin ya... İnsan değişmiyor HBBA.

Bir de yapma artık "Kızlar bakın nasıl da sevimliyim bir tek bebeğee özlüyom" gibi açıklamalarını. Bilen biliyor ya zaten.

Şimdi,ne güzel yazmışsın,ne hoşsun diyerek, sanki yaşadıkların müthiş şeylermiş gibi hissetmene neden olmak istemem.Ama çok güzel yazmışsın be.

Ödev için senaryo yazıyordum,o senaryodaki karakter geldi aklıma yazını okuduktan sonra.

"İstemeden geldiğimiz bi dünya,istemeden yaşadığımız bi ömür ve istemeden,yapmak zorunda olduğumuz/hissettiğimiz için yaptığımız şeyler.Bazen bi deli olup anadan üryan sokaklarda koşup özgürlüğün hazzına varmak,esmek istiyorum delicesine"


Diyordu yazdığım karakter.Halet-i ruhiyen benzer sanki.Bilmem anlatabildim mi?

insan içine ettikten sonrada böyle hisseder genelde. en azından ben. sanki bir fırsattı ve kaçtı. kendi ellerimle öldürdüm.

konuyu okumadim
konuyla alakasiz bisi dicem...

sitendeki banner varya header kismindaki
alt tarafi görünmüyor.

görünmesi icin html düzenle yerinden bu kismi bul

/* HEADER */

#header{
width:100%;
height:131px;
overflow:hidden;

131 olani 160 px yap

bannerin altida gözükür.


=)

biliyon mu deyince aklima su geldi>> http://www.youtube.com/watch?v=N7YR5EyZm_0


bence tum sorunun her seyi cok irdelemenden ve dusunmenden kaynakli oluyor.En guzeli her seyi akisina birakman,eger senin icin cok onemli bi konu varsa -tut kolundan titret- o meseleyi ,sonra yine ayni devam ediyorsa birak s.ktir et gitsin/bitsin o skinti duydugun sey.

insan zamanın en tehlikeli türü.birbirimiz için tehlike oluşturuyoruz.hep tetikteyiz ve korunmak adına hiçbir şey yaşamadan gelip gidicez sadece.kendim olmayınca acı çekiyorum kendim olunca acı çektiriliyorum.sonuçta bir bağımlının sadece günü atlatarak bağımlılığa direndiği gibi aklımızda hayaller nefes alıp duruyoruz.--yazı ve şarkı kombinasyonu çok hoş olmuş derinlere götürdü beni :)

I'm impressed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that's bοth educatіѵe
and еngaging, and without а doubt, yοu've hit the nail on the head. The issue is something not enough people are speaking intelligently about. I am very happy I found this in my search for something concerning this.

my page game room foosball
Feel free to visit my web blog - tower defense games

I аm actually happy tо glance аt this weblog
posts which carries lots of useful data, thаnks for
providing these data.

Have a lοoκ аt my homеpage - seopressor version5

I am sure thіs article has touсhed all the intеrnet peoрle, its really гeally nice piecе of ωrіting on buildіng
up new weblog.

my website :: seopressor version5

continuously i used to read smaller articles
that as well clear their motive, and that is also happening with this post which I am reading here.


Here is my webpage appliance repair Clearwater FL free estimates

I гead this piece of wrіting comρletely conсerning the diffeгence of latest
and pгeceding teсhnologieѕ, it's amazing article.

Review my page ... SEOPressor V5 review

What's up, its fastidious article about media print, we all understand media is a wonderful source of information.

Here is my homepage ... horoscope compatibility

Undeniably believe that which you stated. Your favorite justification
appeared to be on the web the simplest thing to be aware of.
I say to you, I certainly get annoyed while
people think about worries that they just don't know about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

Feel free to surf to my blog :: Bench Craft Company advertising slogans with alliteration

Hello, I check your blog on a regular basis. Your story-telling style is awesome, keep doing what you're doing!

Feel free to surf to my page ... online tv izle kanalları