Polisime Dokunma

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 14:11

Geçtiğimiz hafta Twitter'da bi kampanya başlatıldı. Hopa'daki olaylarda mağdur(!) konumdaki polisimize hitaben başlatılan bu kampanyanın adı : Polisime Dokunma 

Bu kampanya için herkes içinde "polisime dokunma" sözünü geçiren cümleler yazacaktı Twitter sayfasına ve #polisimedokunma Twitter'da gündeme gelecekti. Geldi de.

Ben de bu kampanyaya destek vermek amacıyla 140 karaktere sığmayan bir kaç kelam etmek istiyorum izninizle;


Suç işlemek için en iyi kamuflajı polis kıyafeti haline sokan,


Biber gazını oda spreyi zannedip genç, yaşlı, hasta ayırt etmeden herkese sıkan,

"İyi polis, kötü polis" kavramını bizim için tek ihtimale düşürüp kafa karışıklığına son veren,

Ogün Samast gibi vatansever(!) evlatlarımızla fotoğraf çektirip çay ikram ederken tipini beğenmeyip "merkez"e götürdüklerine "şişe kola"yı uygun gören,

İşkencecileri yakalaması gerekirken adını duyduğumuz anda aklımıza işkencenin geldiği,

İnsanların emniyetinden sorumlu olduğu halde mensuplarını görünce kendimizi tedirgin hissettiğimiz,

En güveniliri olması gerekirken Türkiye'nin en nefret edilen kurumu olmayı başarabilmiş Polisime Dokunma!

"Ama ama çok zor şartlar altında çalışıyorlar" diye diye polisinden, askerine, politikacısından yöneticisine kadar tüm zulmedenleri baş tacı eden canım halkım için polisime sakın dokunmayın!

Polisime dokunacağınıza hayalimizdeki polis Behzat Ç.'ye dokunun. Ne kadar da kötü örnek oluyor bizlere.Kötü Behzat. İçki içiyor, küfrediyor falan. 

Neyse ne diyorduk. Hah.. Polisime dokunmayın. Aman diyeyim. Mazallah dokunmaya çalışırsanız bir daha hiç bir şeye dokunamaz hale getirebilir sizi.

* Bir meslek grubunu tamamen tek bir sıfatla yargılamak anlamsızdır evet. Muhakkak ki ülkemizde gerçekten mesleğini iyi yapabilen, insan haklarına, insana saygılı polisler de vardır ama genele bakınca polisin bendeki ve benim gibi pek çok insandaki imajı budur.

"Kimlik sordu dayak yedi"

"Akli dengesi bozuk kişiye polis dayağı"





Comments (8)

Aaa aşkolsun bizim polisimiz hiç dövermi,işkence eder mi,komalık eder mi insanları :))) Hurafe bunlar

Durmak yok uyumaya devam...

sonracıma müstehcen buldukları chuck palahniuk'un son kitabını çeviren (çeviren!) kadını gözaltına alıp, 6 saat bırakmayıp, "sen nasıl olduda bu yollara düştün" gibi şeyler söyleyen...

hele ki sapıklık rüşvet vs asla yapmazlar (!)

İnsanlar niye devlet yalakası. niye gerçekleri göremiyorlar? Devlet bizim için vardır. Niye devletim için her şeyi yaparım diyen okumuş insanlar var? NİYEEE?!...

Süper bir yazı.

Bir de yazıların sonlarına şu alttan alan ifadeleri eklemesen süper olacak. Facebookumda paylaşsam son kısmı almadan paylaşırdım. Senin öyle bir kişiliğe sahip olmadığını görebiliyorum, yazılarında hep böyle herkese yaranıyım havası var sanki. Aman diğer insanların da sevmediği olmıyım bilmemne. Bence düşüncelerini tam olarak açıklayıp insanların seni düşman görmesine de alışmalısın. Öbür türlü itici ve yapmacık duruyor.

gunaydin HBBA!
buralarda bir yerde oldugunu hissettim. bir dokunmak isedim. PIT. (bir dokunma hakkim vardi da ben PIT MI dedim!? Aman Yarebbim...

o halde su lanet olasi kicimi kaldirip neden gitmiyorum koca adamim.

VARAN BİİİR! http://www.ntvmsnbc.com/id/25238645/