Pump It

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 22:04

Haftanın Şarkısı neredeyse bir aydır orada öyle duruyordu. Benim gibi.

Neyse detaya girmeyeceğim. Oldu bir şeyler. Kaldı bir şeyler. Kalacak da. Kalıntılarla yaşamayı öğrenmek gerekiyor.

Neyse. (üçüncü "neyse" yok korkmayın)

Haftanın Şarkısı'nı değiştirmeye bu sabah izlediğim bir video gerekçe oldu. Çok da güzel oldu. Çok da hoş oldu.

Misirlou'nun neredeyse tüm versiyonlarını severim Yaralı Gönül'den tutun da Pulp Fiction'a kadar. Black Eyed Peas'in versiyonu da en sevdiklerimdendir.

Ama bu şarkıya bu havayı sanırım kimse katamamıştı.

Beyaz Show'a çıkartılıp şu güzelliklerinin bozulmaya çalışılmaması dileğiyle buyrun efendim.



* Çeken arkadaşa mesajınızı iletmek için şu linke tıklayabilirsiniz.

Comments (10)

Beyaz Show'dan kaçabileceklerini sanmıyorum malesef...

Çok iyi lan :P

bugünlerde tayini başka okula çıkmış bi çalışan olarak kasaba öğrencilerimi ne kadar özleyeceğimi bi kez daha anladım.... :/

:))) aralarında okul müdürü falan gördüm sanki! çok iyi cidden, ve dileğine de tüm kalbimle katılıyorum.

Sanırım çeken arkadaşların yayınladığ video bu. En azından tebrikleri alabilsinler :)

http://www.youtube.com/watch?v=gHDxz0KPOns

adsız,

ekledim yazının sonuna. teşekkürler uyarı için.

muhteşem olmuş. çok neşeli aslında ama her seyrettiğimde gözlerim doluyor nedense.

çok iyi de milli eğitim bakanlığı soruşturma açmaz inşallah :)) yapar mı yapar allah çarpsın

Beyaz Show'a çıkmamaları için ikna edelim verdiğin linkten.

cok iyi ya cidden baya bi ugras gerektirmiştir helal olsun :D