Gece Saçmalaması

Posted by her boku bilen adam | Posted in , | Posted on 02:08

Yaşım 27.

Böylece bir kuralımı daha yıktım değil mi? Yaşımı söylemiyorum, suretimi göstermiyorum ya. Çok coolum ya ben. Hep ondandı sandınız değil mi?

Öyle değil be valla bak. Ben zaten yalan söyleyemem. Yani söylerim de yalanımda doğruyu söylerim hep. Tanıyanlar bilir ki söylediğim yalan doğruyu söyleyemediğim yerdeki kamuflajımdır ve hemen anlaşılır pat diye. Hoş, çok olmaz o da. Zaten tutamam kendimi çoğu zaman. Ne çektiysem de ondan çekmedim mi zaten. (Durmadan kendini anlatan adamları hiç sevmem ve giderek onlara dönüşüyorum)

Çektim evet. Çok çektim.

Kime göre neye göre? 

Kendime göre Allah'ın cezası kendime göre.

Ben birini seviyorum. Çok hem de. Sorun şu ki o da beni seviyor.

Evet sorun. Yanlış okumadın. Sorun da bu. Niye sorun dersen, bak yemin ediyorum (durmadan yemin eden insanlardan nefret ederim ve giderek onlara dönüşüyorum), vallahi billahi (bak gene) bilmiyorum.

Belki biliyorum da işime gelmiyor diyeceğim de o da değil.

Biz birbirimizi seviyoruz ama işte.

Ya ben bunu anlatmayacağım aslında. Niye bu konuya girdim ki.

Neyse. Hafta sonu Ankara'ya gittim ben. Uzun zaman sonra. 3 yıl sonra. En son onunla gitmiştik. O da 3 saat durmuştuk. Metrosu pek garip Ankara'nın kapıları çok sert kapanıyor, durağın adını azarlar gibi söylüyor. (ULUS!!!)

Annem öleli 6 yıl oldu dün. Aslında annem sağ da anneanneme anne diyordum ben. Son isteği benim elimi tutmak olan bir insandı düşün. Bir insanın son isteği olmak nasıl bir duygu anlatacak değilim. Çünkü gerçekten orda değil gibiydim. Bakamadım da yüzüne zaten. Ne acı.

Teyzemle de konuşamıyorum artık. Çocukluk kahramanımdı oysa o benim. Niye böyle oldu ki. Ne acı.

Ben birini seviyorum. Çok hem de. Ama ben sanırım çok seviyorum. Çok sevmemek lazım. Böylesine sevmemek lazım.

İzmir'i özlemedim lan. ne acı değil mi?

Oysa İzmir'i bırakıp gidemezdim bile. Şimdi umrumda bile değil İzmir. Tamam tamam sakin olun İzmir Cumhuriyet'in kalesidir, hemen Atatürk rozetimi takıp bayrağımı sallıyorum da onu demiyorum ya ben. Manyak mısınız bu nasıl refleks? İzmir'i diyorum İzmir'i, Kale değil, İzmir lan. Çocukluğumun şehrini, Kordon'u, Fuar'ı, Pak Bahadur'u, Güzelbahçe, Narlıdere, Hatay, Karşıyaka'yı ne zaman kaleye çevirdiniz lan.

Ben birini seviyorum diyorum siz Cumhuriyet diyorsunuz.

Neyse ne diyordum. Çok fena saçmalıyorum şu an. Farkındayım.

Kardeşimi özledim ben. Kardeşimle hiç sarılmadık biz ve muhtemelen de hiç sarılmayacağız. Salağız biraz evet. 1 yaş var zaten arada. Ayı gibi adam ne sarılcam da çok klas adam lan benim kardeşim. Harbi adam yani. Saygılar hocam saygılar.

Annemle telefonda konuşamıyorum ben. Kızıyor o da. İkide bir "Sohbetine de doyum olmuyor" diye laf çakıyor.

En yakın dostlarımdan biri ile artık görüşmeyeceğim sanırım. Ayıp etti.

İçkim sigaram yok ha. Olsa iyice sıçtık demek ki. Bu arada kolayı da bıraktım. İçmeyeceğim artık.

Neyse.

"İnsan hayatının geri kalanını birlikte geçireceği insanı bulunca hayatının geri kalanının hemen başlamasını ister" diyordu dönüş yolunda okuduğum güzel kitapta.

Artık kitap okumak için yolculuk eder gibi oldum sanki.

İyi saçmaladım. Gideyim ben.

Yukarıda yazanlardan bir şey anlayan varsa bana da anlatsın.

Şarkıyla veda edeyim bari.
Bu kadar okudunuz
Bi şeye bağlansın.
Şiir gibi oldu,
Aman kafiye bozulmasın.



Kayra & Farazi - Alt Geçit

Biz kapan kurardık Şener Şen basardı,
Hayal bir feste püskül Üsküdar uzaktı,
Sobalı evlerin beton zeminlerinde saklan,
Kareli gömlek içerisinde gelebilir bir akşam,
Eski maçlar ciğerinin tam ortasında
Ve sağ tarafta bol duman yokuşlar,
Ciğeri tarifin gereği sorgulanmaz çok çetin bir kış devirdik muhtemel cevap
Ve Hakan şimdi n’apar? Maaşı kaç lira?
Bu yıl bahar gelir mi? Hepsi muamma
Alt geçitlerin içinde debelenirken,
Diyorum oğlum az biraz sabır alışacaksın,
Önce karlar eriyecek kazakların rafa,
Sonra günü gelince şaraba elveda,
O gün gelirse şayet durakta bekleyip,
Bir kez olsun bir yemin et…

Kalıbı küfre layık vicdan yemin peşinde,
Oysa tek bir dakika bekle beni asıl donarken izle,
Durakta bekledik, kör topal yeminler ettik,
Allem ettik kalem ettik olmadı,
Ve şimdi çençük ağzımın tam ortasında on yıl evvelinden kalma atkı,
Öfke damara dar gelince yakıyorum bu mavi lark’ı,
Yaklaşırken alt geçitlere şöyle yapacam:
Eski İsmet Market’in önünden durağa bakacam,
Eski İsmet Market’in önünden bugüne bakacam
Beyaz bir Şahin geçecek sonra,
Açık camından itinayla duyulacaktır ‘’Ah Yalan Dünya’’
O dakikanın sonunda ciğerin acıyacak,
Yokuşu tırmanırken kafanda var tabi ki bomboş evler
Bakıyorum bu atkıya,
Bakıyorum o dolmuşa, sade susuyorum…

Biz hayal kurardık gider biz basardık,
Ciğerim acıyarak derim memleket yok artık,
Zannedersem on sabır taşıyla çatladık,
Akşamüstü izlenir Sadri Alışık,
Benim için deniz, martılar falan uzak,
Tren sesiyle eskiden kaçardı uykular,
Bu yüzden orta yerine yazmışım birinci verse ün bu yıl bahar gelir mi?
Sormamız günah,
Yine de söylerim bu kış baya bunaldım,
O yüzden arkadaş çimenler koktu muydu benden hep kaç,
Oysa şimdi bakıyorum çoğu zaman uyandın,
Nedense bir dakika geçmez altı yirmi altı
Bugün de öyle gün,
Bugün de aynı gün, elinde şemsiye önünde alt geçitler,
Diyorum oğlum az biraz sabır alışacaksın,
Diyorum oğlum az biraz sabır,
Ciğerin acıyacak..

Comments (33)

anladım ama şimdi anlatmakla uğraşamam, hem ben alakasızlıkları okumaktan daha çok keyif alırım, yapıyorsun onu da sana söleyim.

teşhis:Hbbacik aşık.


uww yaşa gell..

aşktandır.
bir de "Hatatürk Kültür Merkezi" var ankara'da metro durağı, artık kime seslendirdilerse abla çok tatlı.
kardeşe sarılmak güzeldir, gerçi biz iki kızız, erkek olunca tuhaf kaçar mı bilmem.

benzer durumlar var neyse sonuçta herkes acı çekiyor

İnsan yaşını söylemese de kullandığı kelimelerden ve cümle yapısından anlaşılıyor..

ne güzel demiş o okuduğun kitapta bak, anlatmak istediğin o cümlede zati. Hayatının geri kalanı, geçip gidenden daha güzel değilse die düşünmektesin belki de. Boşver be Cumhuriyeti de İzmir'i de, sen sev işte.

birbirinizi sevdiğiniz halde sorun var diyorsan,ya kızcağız evli ya da yakınındaki insanlardan birinin sevgilisi,ne kötü,umarım bunlardan hiç biri değildir.

"Yukarıda yazanlardan bir şey anlayan varsa bana da anlatsın."

Önce severiz öylesine.
Sonra çok severiz.
Sonra bırakmak istemeyiz.
Ne pahasına olursa olsun bırakmayız, ne pahasına.

Bazı insanlar, bırakır.
İnanamazsın, hayalkırıklığına uğrarsın, kabullenmek istemezsin, sanki, sevemezsin bir daha.

Aşk bir sürü yanlış, en rezil aptallıkları yaptırır insana ama. Ama birşeyi yaptırmaz: aşık sevdiğini bırakmaz, ayrılamaz.

Bir bak etrafına, bir bak.
Yok yok sadece bakma; gör. Ruhu sana o güzel ışığıyla yansıyacak birini göreceksin, inan bana olacak bakarsan.

Önce seversin öylesine.
Sonra çok seversin.
Sonra bırakmak istemezsiniz.
Ne pahasına olursa olsun bırakmazsınız birbirinizi, ne pahasına.

anlaşılabilir saçmalık olmuş.hepimiz yaptığımızdan ötürü olsa gerek. yaşına göre bol yaşanmışlık,bereket versin

dublörün dilemması'nı okudunuz demek

Arada olur böyle ama bence en özgün yazılar da böyle zamanlarda ortaya çıkar. Şahsen ben çok doğal buldum yazını.

Kızlaar koşuuuuuuuun!!!
Aşık olan bir erkek yakaladıııım!..

Çok güzel saçmalamışsın. Bu yazdığına saçmalık dediğine göre ve ben saçmalamanı beğendiğime göre artık ne saçmalasan okur duruma gelmişim. Güzel. Çok sevince çok üzülüyor insan. Ama çok seviyor işte nadiren bu durumda elden bir şey gelmiyor. Güzel günlerin tadını çıkar. Şimdi değil sonra üzülürsün...

mutsuzlugunun sorumlusu o olacaktı sevmeseydı, sımdı her sey tamken, usenıyorsun, kor..-bu yorum kendı kendını seyaptı, devam edın.

sen demiştin:
" Kendi gözlerini kör etmişken karanlıkta gördüğün parıltıya da inanmıyorsun ya hayat akıp gidiyor sen bunu yaparken."

Sen bu hayatı gereğinden fazla ciddiye almışsın mı ne? Ölümlü olduğunun farkında mısın yahu? Olmayınca olmuyor boşversene. İçki içmem deme. Git boğazda iki duble rakı iç. Mis. Ayrıca http://static.alkislarlayasiyorum.com/images/sipsak/1274_20080723190210_21.jpg

acıdan zevk alma durumu.sen acını besle o da seni:)

tüm aşıklara gelsin (:

http://www.muzikpinari.com/Yasar---Gel-Benimle-93.html

Özlem...

Aman Hocam, kale deyince Kadifekale dedin sandıydım :)

"gençlik düşünebilse, ihtiyarlık yapabilse." demiş Fransız bir düşünür. aman sen hem düşün, hem yap! (diyesim geldi sana, neden bilmem.)

birilerine göre gayet normal sayılabilecek şeyleri özelmiş gibi saklama çabası(yaş , isim, cisim, aile hayatı...), Hayatın sillesini yemiş gibi üzerinde gereksiz bir acı ile dolaşma, park köşelerinde banklarda ağlama sızlama, herkesin mutluluğuna vesile olup sonrada karanlıkta yitme falan filan...bu yaşıma kadar yaptığım en saçma şeylerdi..Bu arada yaşım 23 kendimi hiç mutlu etmedim aklıma yanayım.sende böylesin anladığım kadarıyla..Genç! titre ve kendine gel 3 gündür yapıyorum bunu işe yaramaya başladı sanırım...

ayriligin ardindan aylar gecmisti. kendimi iyi hissettirecek eski erkek arkadasimi aramaya itmisti bir donem mutsuzlugum.bazen insan baska birinde mutlulugu yakalamayinca guven veren baskasinin sesine ihtiyac duyuyor.

onerim bitmis bir iliski icin yeni bir adim atilmamasi olacak. baskasinda aradigim mutlulugu yakalamadigim zaman eski sevgilim bir sure icin bana kendimi iyi hissettirmisti,cok iyi bir insandi ve hala ilgilenmesini istiyordum benimle,seviyordum. ama asik olsaydim ben onu hic birakmazdim, mutsuz oldugum zamanlarin disinda bile.bu arada yeniden bir araya gelmedik,istedigim onun ilgisiydi,sevgisiydi.bu da itiraf olsun.

"İnsan hayatının geri kalanını birlikte geçireceği insanı bulunca hayatının geri kalanının hemen başlamasını ister" kesinlikle katılıyıorum HBBA:)

aşık ol(un)mak güzeldir. her şeyiyle. o değil de, ben kitabın ismini merak ettim. hissiz miyim neyim... naçizane kaynak belirterek aparttım ben o cümleyi bir de :)

Bu yazıyı okumanı istiyorum :)
Bir Ramazan`ın Daha Sonuna Geldik
http://www.anindayorum.com/2011/08/bir-ramazann-daha-sonuna-geldik.html

Allahtan sigara iciki yok, ne yazi cikardi allah bilir
http://maffionista.blogspot.com/

Bi mim gördüm sanki :)
http://www.anindayorum.com/2011/08/mim-bloggerda-ne-eksik.html

ankaraya ben de en son kız arkadasımla gitmiştim , ben de şu an birini seviyorum , benim de (kız)kardeşimle aramda bir yaş fark var ( abi olan benim ) v ben de ona ancak bayramdan bayrama sarılırım , benim de annem benle telde sohbetten 3.56 saniyeden sonra haz almaz ( bir daha benim de dersem beni vuracagının farkındayım ) diye ekleyeyim ve gideyim .

When Harry met Sally'nin son sahnesi: Harry Sally'e gelir ve uğuzun cümleler kurar ardı ardına susmadan. Ve der ki: "i came here tonight because when you realize you want to spend the rest of your life with somebody, you want the rest of your life to start as soon as possible."

ertelediğin yetmedi mi herbokubilenarkadaşım, başlat bi an önce?

Bu yorum yazar tarafından silindi.

"İnsan hayatının geri kalanını birlikte geçireceği insanı bulunca hayatının geri kalanının hemen başlamasını ister"

sözü hangi kitaba ait acaba? Kitabı okumak istiyorum...

canchuv,

Dublörün Dilemması - Murat Menteş