Tbrklr Cnm

Posted by her boku bilen adam | Posted in | Posted on 15:35

Bir Yorum Farkı bölümü ile daha karşınızdayım sevgili dostlar.

Bu seferki vakamızda "Düğün" adındaki bir tiyatro oyunu için Facebook'da etkinlik açıp arkadaşlarını davet etmiş Evren adlı bir tiyatrocunun başından geçiyor hikayemiz.

Evren etkinliği oluşturduktan sonra aşağıda da gördüğünüz üzere tüm arkadaşlarını davet ediyor.



Amma velakin gelen yorumlardan anlaşılıyor ki arkadaşları Evren'den gelen mesajı hiç de doğru algılayamamış. (Çok fena kelime oyunu yaptım şu an)



Siz de internette karşılaştığınız ilginç vakaları künyedeki adrese yoll... Şaka len şaka gazete mi dergi mi bu. Hem insan kendi görüp yakalayınca daha bi şey oluyor böyle bi...

Neyse gittim ben.

Comments (7)

üstte etkinliği oluşturan kısmında bişey unutmuş olabilir misin ? Sansür gibi :)

Bence yorumcular Evren Sansür'den gelen mesajı doğru algılayamamışlar:)
(Burada da var bir kelime oyunu)

ahahahaa cok komikmişşş!!

hahahhhahhahahahah hadi bilgiyi okumayı geçtim insan bari resme bakar ya yorum yapmadan önce:)))))

Güldürdü :)

Ayrıca her etkinlik duvarına "Yurt dışında olduğum için katılamayacağım" yazan bir artist oluyor genelde:)

koptum şu anda :)))