Değer

Posted by her boku bilen adam | Posted in , , | Posted on 03:26

Yat uyu dedim kendi kendime sabah erken kalkacaksın. İşin gücün var, yarın dinç olman lazım. Bırak artık bi kenara tüm bu yaşananları. Aldırma en azından 4-5 saatliğine bu zalimliğe, adaletsizliğe, yüzsüzlüğe.

Dalmışım biraz.

Birden uyandım sonra. Açtım bilgisayarı, "16 Aralık döviz kuru" yazdım Google'a;



2,0337 imiş.

Yani 4 buçuk milyon ABD Doları tamı tamına 9.151.650 Türk Lirası ediyormuş. 

Sonra "28 Şubat döviz kuru" yazdım;





 2,2129 TL olmuş.

Yani 4 buçuk milyon ABD doları 9.958.050 TL olmuş.

Arada 806.400 TL fark var.

Anlayacağınız 17 Aralık günü evindeki ayakkabı kutularında 4 buçuk milyon dolar bulunan Halkbank Genel Müdürü 74 gün hapishanede tutulmuş ve 2 gün önce salındığında 806.400 TL daha zengin biri olarak dışarı çıkmış.

Bu arada Reza Zarrap ve Bakan çocukları tahliye olmuş.

Tam 74 günlük çilenin ardından Ebru Gündeş çocuğunun yıpranmayacağı mutlu bir geleceği düşünerek huzurlu bir uykuya dalmış bu gece.

Bakan Güler'in oğlu evdeki 3-5 kuruşuna kavuşmuş.

"Allah'ın tüm vasıflarını üzerinde taşıyan", doğduğu yer kutsal olan,  Allah'ın bize armağanı, asrın lideri, dünya lideri, sağlam iradeli, büyük usta sayın Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan ise bu karara "Hak yerini buldu" değerlendirmesini yapmış.

 

Sonra aklıma 17 Aralık günü TBMM önünde "Açım" diyerek kendini yakan vatandaş geldi. Yolsuzluk operasyonu nedeniyle adeta arada kaynayan adam.

"TBMM kendini yakan adam" diye arattım. Hakkında neredeyse hiç haber yapılmamış. Adı Salih Yiğit Tekin'miş.

Olaydan 10 gün sonra ölmüş.

74 gün önceki o fakir, değersiz, aç bedeni önce yanıp deforme olmuş, sonra da toprak. Anlayacağınız yine hiç değer kazanmamış.

İyi geceler, iyi uykular, tatlı rüyalar hepimize.

Comments (1)

Bir tweetine cevaben yazdığım yazı:
http://koltukaltispreyi.blogspot.com.tr/2014/03/hbbaya-el-cevap_2.html